Tuesday , December 12 2017

अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी रोल को तौसीअ

सदर बारक ओबामा ने हालिया हफ़्तों में पेंटगॉन को अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान लड़ाकों को निशाना बनाने का अख़्तियार देने से मुताल्लिक़ रहनुमा ख़ुतूत को ख़ामूशी से मंज़ूरी देदी है। इस तरह उन्हों ने अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीका के रोल को वुसअ

सदर बारक ओबामा ने हालिया हफ़्तों में पेंटगॉन को अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान लड़ाकों को निशाना बनाने का अख़्तियार देने से मुताल्लिक़ रहनुमा ख़ुतूत को ख़ामूशी से मंज़ूरी देदी है। इस तरह उन्हों ने अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीका के रोल को वुसअत देदी है हालाँकि इब्तिदा में उसे कम करने का मंसूबा ज़ाहिर किया गया था।

कहा गया है कि सदर ओबामा इस फैसले के नतीजे में अमरीकी फ़ौज को अफ़्ग़ानिस्तान की सेक्यूरिटी अफ़्वाज की कार्रवाई के दौरान ज़रूरत पड़ने पर उन्हें फ़िज़ाई मदद फ़राहम करने की गुंजाइश होगी।

ओबामा ने हालिया वक़्तों में ये अहकाम जारी किए हैं। ओहदेदारों ने कल रात देर गए ये बात बताई। अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीका का लड़ाई मिशन तकमील के करीब है और अमरीका के हज़ारों फ़ौजियों को वतन वापिस बुलाया जाने वाला है।

ओबामा की मंज़ूरी के बाद अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान के ख़िलाफ़ या फिर अलक़ायदा के हमदर्दों के ख़िलाफ़ कार्यवाईयों में इज़ाफ़ा के अंदेशे ज़ाहिर किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT