Monday , August 20 2018

अफ़्ग़ानिस्तान से अमरीकी फ़ोर्स को निकल जाने का हुक्म : हामिद करज़ई

काबुल, 25 फ़रवरी: सदर अफ़्ग़ानिस्तान हामिद करज़ई ने अपने मुल्क के सूबा वरदक में ताय्युनात अमरीका की ख़ुसूसी फ़ोर्स को वहां से फ़ौरी निकल जाने का हुक्म दिया है। इस इलाक़े में गुमशुदगियों और तशद्दुद के इल्ज़ामात पाए जाते हैं। अमरीकी फ़ौज

काबुल, 25 फ़रवरी: सदर अफ़्ग़ानिस्तान हामिद करज़ई ने अपने मुल्क के सूबा वरदक में ताय्युनात अमरीका की ख़ुसूसी फ़ोर्स को वहां से फ़ौरी निकल जाने का हुक्म दिया है। इस इलाक़े में गुमशुदगियों और तशद्दुद के इल्ज़ामात पाए जाते हैं। अमरीकी फ़ौज का हिस्सा समझे जाने वाले चंद अफ़्ग़ानी सिपाहियों की मनमानी कार्रेवाईयों की वजह से अवाम में नाराज़गी पैदा हुई है।

सदर करज़ई ने अमरीकी फोर्सेस के साथ काम करने वाले सिपाहियों को सूबा वरदक से निकलने की हिदायत दी है। दिफ़ाई नुक्ता-ए-नज़र से सूबा वरदक ख़ास एहमियत का हामिल है यहां तालिबान के ख़िलाफ़ कार्रेवाईयों पर ख़ुसूसी तवज्जो दी गई थी। करज़ई ने कहा कि अब उन के मूल्क को किसी बेरूनी अफ़्वाज की ज़रूरत नहीं है। आने वाले दिनों में 2014 तक अमरीकी फ़ौज की तादाद में कमी के बाद इस मूल्क से बेरूनी अफ़्वाज का बतदरीज तख़लिया कर दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT