Monday , May 28 2018

अफ़्ग़ानिस्तान स्कूलों में तालिबान असातिज़ा तालीम देने पर मामूर

अफ़्ग़ान हुकूमत ने स्कूलों पर हमले रोकने की ख़ातिर तालिबान के असातिज़ा भर्ती करने की रिपोर्ट को मुस्तर्द कर दिया। दानिश्वरों अफ़्ग़ान तजज़िया कार नैटवर्क की रिपोर्ट के मुताबिक़ तालिबान ने कहा था कि इस के मिलाव को बतौर स्कूल टीचर भर्ती

अफ़्ग़ान हुकूमत ने स्कूलों पर हमले रोकने की ख़ातिर तालिबान के असातिज़ा भर्ती करने की रिपोर्ट को मुस्तर्द कर दिया। दानिश्वरों अफ़्ग़ान तजज़िया कार नैटवर्क की रिपोर्ट के मुताबिक़ तालिबान ने कहा था कि इस के मिलाव को बतौर स्कूल टीचर भर्ती किया जाय तो वो स्कूलों पर हमले नहीं करेंगे। इस रिपोर्ट पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए अफ़्ग़ानिस्तान वज़ीर-ए-ताअलीम का कहना था कि अफ़्ग़ानिस्तान हुकूमत ऐसा कोई मुआहिदा नहीं करेगी जिस के तहत स्कूल सिस्टम को सुबू ताड़ किया जा सके।

रिपोर्ट के मुताबिक़ इस मुआहिदा पर क़ौमी और मुक़ामी सतह पर अमलदरआमद हो रहा है जिस की वजह से स्कूलों पर हमले बंद हैं।दानिश्वरों के मुताबिक़ अफ़्ग़ान हुकूमत और तालिबान के दरमयान ये मुआहिदा 2007-ए-से शुरू हुआ है। ताहम वज़ीर-ए-ताअलीम ने इस किस्म के किसी भी मुआहिदे की तरदीद की है। ताहम शवाहिद बताते हैं कि तालिबान के असातिज़ा और मिला अफ़्ग़ानिस्तान स्कूलों में तालीम दे रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT