Friday , November 24 2017
Home / World / अफ़्ग़ान अस्करीयत पसंदों से होशियार रहें – पुतीन

अफ़्ग़ान अस्करीयत पसंदों से होशियार रहें – पुतीन

रूसी सदर व्लादीमीर पुतीन ने वस्ती एशियाई रियास्तों के रहनुमाओं को ख़बरदार किया है कि वो अफ़्ग़ानिस्तान से अस्करीयत पसंदों के मुल्क में दाख़िले से होशियार रहें। रूसी सदर की जानिब से वस्ती एशियाई रियास्तों के लिए ये ख़बरदारी पैग़ाम एक ऐसे वक़्त में सामने आया है, जब अमरीकी सदर बाराक ओबामा ने अफ़्ग़ानिस्तान में तैनात क़रीब दस हज़ार फ़ौजीयों के इन्ख़िला के मंसूबे में तबदीली लाते हुए अभी ये तादाद बरक़रार रखने का ऐलान किया है।

मंसूबे के तहत रवां बरस के इख़तेताम पर अफ़्ग़ानिस्तान में मुक़ीम अमरीकी फ़ौजीयों की तादाद को नौ हज़ार आठ सौ से कम कर के साढे़ पाँच हज़ार तक लाना था, ताहम गुज़िश्ता रोज़ सदर ओबामा ने कहा कि अभी अफ़्ग़ानिस्तान में मौजूद अमरीकी फ़ौजीयों की तादाद कम नहीं की जाएगी और वो इन्सिदादे दहशतगर्दी और अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस की तर्बीयत और मुआवनत का अमल जारी रखेंगे।

कज़ाकिस्तान में वस्ती एशियाई ममालिक के रहनुमाओं से ख़िताब में रूसी सदर पुतीन ने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान की सूरते हाल इंतिहाई कशीदा के क़रीब है। उन्होंने वस्ती एशियाई ममालिक के रहनुमाओं से कहा कि इस सिलसिले में किसी मुम्किना हमले को नाकाम बनाने के लिए तैयार रहा जाए और मिलकर काम किया जाए।

TOPPOPULARRECENT