Wednesday , June 20 2018

अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ शर्मनाक कारकर्दगी पर न्यूज़ी लैंड मीडिया की तन्क़ीद

न्यूज़ीलैंड टीम की जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ दौरा के इबतिदाई मुक़ाबलों में बेह‌तरीन शिकस्त और पहले टेस्ट की पहली इन्निंगज़ में नाक़िस मुज़ाहरा पर मुबस्सिरीन, मीडीया और मद्दाहों ने सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया है। तफ़सीलात के मुताबिक़ कैप टाउन टेस्ट में न्यूज़ीलैंड, जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ 45 रंस‌ बना कर ढेर हो गई जिस की वजह से मुबस्सिरीन और शायक़ीन में गम-ओ-ग़ुस्सा पाया जाता है।

इन का कहना है कि केवी टीम की बेह‌तरीन कारकर्दगी की वजह से पूरी क़ौम का सर झुक गया है और मुल्क को शर्मनाक ज़िल्लत का सामना करना पड़ रहा है। कई अख़बारात और वेबसाइट पर कोच हेसन् और न्यूज़ीलैंड क्रिकेट इंतिज़ामीया को मुस्ताफ़ी होने और अगला दौरा इंगलैंड को मुल्तवी कराने का मुतालिबा किया है।

अख़बारात और मीडीया के मुताबिक़ न्यूज़ीलैंड क्रिकेट की तारीख़ में टीम ने पहली मर्तबा नाक़िस खेल का मुज़ाहरा किया। केन विलियम्सन वाहिद बैटस्मैन थे जिन्होंने सिर्फ़ 13 रंस‌ बनाए और कोई भी बैट्समैन विकेट पर टिक नहीं सका। याद रहे कि दौरा जुनूबी अफ़्रीक़ा से पहले नए कोच माईक हेसन् ने साबिक़ कप्तान रूस टेलर को क़ियादत देने से माज़रत करली थी और ब्रेंडन मेक कोलम को कप्तानी के फ़राइज़ सौंपे गए

TOPPOPULARRECENT