Wednesday , December 13 2017

अफ़्शां जबीन, मज़ीद 10 दिन के लिए पुलिस तहवील में

हैदराबाद 16 सितंबर: दहश्तगर्द तंज़ीम आई एस आई एस (दाअश) में नौजवानों की भरतीयों में मुबय्यना तौर पर शामिल् एक हिन्दुस्तानी ख़ातून को शहर की एक मुक़ामी अदालत ने आइन्दा 10 दिन के लिए साइबराबाद पुलिस की तहवील में दे दिया।

37 साला अफ़्शां जबीन उर्फ़ नेकी जोज़फ़ का ताल्लुक़ टोली चौकी से है लेकिन वो ख़ुद को बर्तानवी शहरी ज़ाहिर करते हुए सोश्यल मीडीया के ज़रीये नौजवानों को दाअश में भर्ती होने की तरग़ीब दे रही थी।

मुत्तहदा अरब इमारात से अफ़्शां जबीन को मुल्क बदर कर दिया गया था जिसके बाद 11 सितंबर को हैदराबाद पहूंचने के बाद गिरफ़्तार कर लिया गया था और फ़ौरी तौर पर एक अदालत में पेश किया गया था और 12 सितंबर तक 14 दिन के लिए अदालती तहवील में दिया गया था जिसके बाद वो चंचलगुडा जेल में क़ैद है। क़ब्लअज़ीं साइबराबाद पुलिस ने अदालत में एक दरख़ास्त दायर करते हुए अफ़्शां को मज़ीद पूछगिछ के लिए अपनी तहवील में देने की दरख़ास्त की थी।

अफ़्शां जबीन की अबूज़हबी में मौजूदगी का पता चलाया गया था। वो हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले एक इंजीनीयरिंग ग्रेजूएट सलमान मुही उद्दीन के साथ मुल्ज़िम भी है। सलमान को जनवरी में इस वक़्त गिरफ़्तार किया गया था जब वो बराह तुर्की शाम पहूंचने के मक़सद से दुबई को रवानगी के लिए शम्सआबाद एयरपोर्ट पर तैयारे में सवार हो रहा था।

TOPPOPULARRECENT