Saturday , November 18 2017
Home / Islami Duniya / अफ़्ग़ान अमन, पाक-चीन इक़्तेसादी राहदारी के लिए भी अहम

अफ़्ग़ान अमन, पाक-चीन इक़्तेसादी राहदारी के लिए भी अहम

पाकिस्तान, चीन और अफ़्ग़ानिस्तान के आला नुमाइंदों की एक तीन क़ौमी कान्फ़्रैंस का इनेक़ाद आज पीर ग्यारह जनवरी को इस्लामाबाद में हुआ, जिसमें तीनों ममालिक के मंदूबीन ने अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान के साथ क़ियामे अमन की कोशिशों को जारी रखने, इन्सिदादे दहशतगर्दी और पाक चाइना इकनॉमिक कोरीडोर को पाए तकमील तक पहुंचाने पर इत्तिफ़ाक़ किया।

अफ़्ग़ानिस्तान में जारी अमन अमल के हवाले से पाकिस्तानी वज़ीरे आज़म के मुशीर ख़ारिजा सरताज अज़ीज़ ने कहा, अमन अमल से हमारी ख़ाहिशात के मुताबिक़ नताइज हासिल होंगे, पाकिस्तान इन्सिदादे दहशतगर्दी में अफ़्ग़ानिस्तान के साथ तआवुन जारी रखेगा, अंदरून मुल्क जारी फ़ौजी ऑप्रेशन ज़र्ब अज़ब से मुसबत नताइज हासिल हो रहे हैं।

सरताज अज़ीज़ ने ये भी कहा कि पाकिस्तान और चीन अफ़्ग़ानिस्तान में क़ियामे अमन के लिए सहूलत कार का किरदार अदा करेंगे।

तजज़िया कारों की राय में इस अमन अमल की कामयाबी के लिए चीन भी अहम किरदार अदा कर रहा है क्योंकि बीजिंग का इक़्तेसादी मुफ़ाद भी इस खित्ते में अमन ही से मुंसलिक है।

इस तीन क़ौमी कान्फ़्रैंस में इस्लामाबाद में चीनी सिफ़ारत ख़ाने के डिप्टी चीफ़ ऑफ़ मिशन झाऊ ली ने कहा, चीन इस अमन अमल की कामयाबी के लिए फ़आल किरदार अदा करता रहेगा ताकि अफ़्ग़ान तालिबान को मुज़ाकरात की मेज़ पर लाया जा सके।

TOPPOPULARRECENT