Saturday , November 18 2017
Home / India / अफ़्ग़ान हमला के पेशे नज़र फ़ौज की चौकसी ज़रूरी : अनटोनी

अफ़्ग़ान हमला के पेशे नज़र फ़ौज की चौकसी ज़रूरी : अनटोनी

अफ़्ग़ानिस्तान - पाकिस्तान इलाक़ा की सूरत-ए-हाल को तशवीश का बाइस क़रार देते हुए वज़ीर दिफ़ा मिस्टर ए के अनटोनी ने आज मुसल्लह अफ़्वाज से कहा कि वो एतवार को काबुल पर हुए हमला के पेश नज़र सख़्त चौकसी बरक़रार रखें। फ़ौजी कमांडर्स की सहि रोज़ा

अफ़्ग़ानिस्तान – पाकिस्तान इलाक़ा की सूरत-ए-हाल को तशवीश का बाइस क़रार देते हुए वज़ीर दिफ़ा मिस्टर ए के अनटोनी ने आज मुसल्लह अफ़्वाज से कहा कि वो एतवार को काबुल पर हुए हमला के पेश नज़र सख़्त चौकसी बरक़रार रखें। फ़ौजी कमांडर्स की सहि रोज़ा कान्फ्रेंस के इफ़्तेताही दिन ख़िताब करते हुए मिस्टर अनटोनी ने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान । पाकिस्तान इलाक़ा की सूरत-ए-हाल तशवीश का बाइस बनी हुई है ।

उन्होंने फ़ौजी कमांडर्स से कहा कि वो कल अफ़्ग़ानिस्तान में पेश आए वाक़्यात की रोशनी में अपनी चौकसी में इज़ाफ़ा करें और मुनासिब इक़्दामात किए जाएं । चीन के उरूज और इसकी इलाक़ाई जारहीयत में इज़ाफ़ा और इसके हिंदूस्तान पर मुरत्तिब होने वाले असरात के बारे में ख़बरदार करते हुए वज़ीर-ए-दिफ़ा अनटोनी ने कहा कि हिंदूस्तान को अपना इंफ्रास्ट्रक्चर और सलाहीयतें सरहदी इलाक़ा में बेहतर बनानी होंगी।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तमाम मुम्किना ताईद और इम्दाद फ़राहम करेगी ताकि सयान्ती चैलेंजों से कामयाबी के साथ निमटने की दिफ़ाई सलाहीयतों में इज़ाफ़ा किया जा सके और उन्हें जदीद तरीन बनाया जा सके। उन्होंने कहा कि इसराईली दिफ़ाई कंपनी की जानिब से 224 करोड़ रुपये मालियती बैंक ग्यारंटी फ़राहम करना मुल़्क की सालमीयत के मुआहिदा की ख़िलाफ़वर्ज़ी है जबकि कंपनी आर्डीनेंस फ़ैक्ट्रीयों से मुताल्लिक़ जालसाज़ी के वाक़्यात में मुलव्वस होने की बिना पर स्याह फ़हरिस्त में शामिल कर दी गई है।

TOPPOPULARRECENT