Wednesday , December 13 2017

आंधरा प्रदेश , अंधेरा प्रदेश में तब्दील!

हैदराबाद१‍‍‍‍७ जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : रियासत आंधरा प्रदेश को कांग्रेस ने अंधेरा प्रदेश में तबदील करदिया है । तलगो देशम दौर-ए-हकूमत में नाकाफ़ी बारिश , नाकाफ़ी बर्क़ी पैदावार के बावजूद हुकूमत ने अवाम को बर्क़ी की क़िल्लत का एहसा

हैदराबाद१‍‍‍‍७ जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : रियासत आंधरा प्रदेश को कांग्रेस ने अंधेरा प्रदेश में तबदील करदिया है । तलगो देशम दौर-ए-हकूमत में नाकाफ़ी बारिश , नाकाफ़ी बर्क़ी पैदावार के बावजूद हुकूमत ने अवाम को बर्क़ी की क़िल्लत का एहसास होने नहीं दिया बल्कि बला वक़फ़ा बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाने के कई एक इक़दामात किए गए थे ।

तेलगु देशम रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर डी वीरा भद्रा राव‌ और रुकन असैंबली मिस्टर यम नरसमहलो ने आज उन टी आर ट्रस्ट भवन में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान ये बात कही । मिस्टर डी वीरा भद्रा राव‌ ने बताया कि रियासत आंधरा प्रदेश से तेलगु देशम पार्टी ने अपने दौर-ए-इक्तदार में स्वर्णा आंधरा प्रदेश बनाया था उसे कांग्रेस ने एक मर्तबा फिर अंधेरा प्रदेश में तबदील कर दिया है ।

उन्हों ने बताया कि शहर इलाक़ों में ज़ाइद अज़ तीन घंटे बर्क़ी कटौती की जा रही है जब कि देही इलाक़ों में 8 घंटे से ज़्यादा तारीकी छाई हुई है । इनतेलगु देशम क़ाइदीन ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियासत को इस शदीद बोहरान से निकालने की फ़िक्र करने के बजाय रियास्ती का बीनी वुज़रा अपनी कुर्सियां बचाने की फ़िक्र में हैं ।

मिस्टर ऐम नरसमहलो ने बताया कि हुकूमत में मौजूद वुज़रा अपनी कुर्सी बचाने के लिए दिल्ली के दौरे कररहे हैं उन्हें अवामी मसाइल की कोई फ़िक्र नहीं है । बाअज़ वुज़रा दीगर वुज़रा की कुर्सी खींचने की कोशिश में हैं उन्हें भी अवामी मसाइल के हल की कोई फ़िक्र लाहक़ नहीं है । तेलगु देशम क़ाइदीन ने बताया कि कांग्रेसी क़ाइदीन को कुर्सी गिराने या बचाने से फ़ुर्सत नहीं है इसी लिए रियासत तबाही की सिम्त गामज़न है ।

इन क़ाइदीन ने बताया कि कांग्रेस के इक़तिदार हासिल करने के बाद से बर्क़ी पैदावार की सूरत-ए-हाल में अबतरी पैदा हुई और हुकूमत इस में इज़ाफ़ा पर तवज्जा देने के बजाय बदउनवानीयों में मुलव्वस रही जिस के नतीजा में आज अवाम को बर्क़ी क़िल्लत का सामना करना पड़ रहा है ।

तेलगु देशम पार्टी बर्क़ी क़िल्लत और कटौती के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर रियासत गीर सतह पर एहतिजाज करते हुए इस मसला के हल के लिए हुकूमत को मजबूर करेगी ।।

TOPPOPULARRECENT