Monday , December 18 2017

आंधरा प्रदेश में बड़े पैमाना पर बैरूनी सरमाया कारी

हैदराबाद । 17 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत ने गुज़श्ता हफ़्ता शहर हैदराबाद में मुनाक़िदा ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट 2012 के कामयाब इनइक़ाद का इद्दिआ किया और कहा कि इस सिमट (चोटी कान्फ़्रैंस) के ज़रीया रियासत में साबिक़ से भी कह

हैदराबाद । 17 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत ने गुज़श्ता हफ़्ता शहर हैदराबाद में मुनाक़िदा ग्लोबल पार्टनरशिप सिमट 2012 के कामयाब इनइक़ाद का इद्दिआ किया और कहा कि इस सिमट (चोटी कान्फ़्रैंस) के ज़रीया रियासत में साबिक़ से भी कहीं ज़्यादा सरमाया कारी की क़वी तवक़्क़ुआत हैं और इस सरमाया कारी के ज़रीया क़ायम होने वाले सनअती इदारों के ज़रीया 7 ता 8 लाख मुलाज़मतें हासिल होने की तवक़्क़ुआत का भी इज़हार किया जबकि इस सिमट के ज़रीया सरमाया कारों ने ज़्यादा तर साहिली आंधरा इलाक़ा में अपने सनअती इदारे क़ायम करने पर अव्वलीन तरजीह दी है ।

आज यहां सक्रियट्रीट में अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए डाक्टर जय गीता रेड्डी , वज़ीर सनअत मिस्टर पी लकशमया , वज़ीर इन्फॉर्मेशन एंड टैक्नालोजी ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और सह रोज़ा चोटी कान्फ़्रैंस के कामयाब इनइक़ाद में सहाफ़त के भरपूर तआवुन पर इज़हार-ए-तशक्कुर क्या । इन वुज़रा ने बताया कि सनअती शोबा में तवानाई , इन्फॉर्मेशन टैक्नालोजी , इन्फ़िरा स्ट्रकचर और सयाहती शोबा केलिए अपनी सरमाया कारी करने पर सरमाया दारों ने अपनी अव्वलीन तरजीह दी है और बिलख़सूस सनअतों के क़ियाम में अव्वलीन-ओ-ज़्यादा तर अहमियत इस कान्फ़्रैंस में सरमाया कारों ने इलाक़ाआंधरा को दी है जबकि इलाक़ा तेलंगाना में सरमाया कारी के लिए सिर्फ (40) फीसद तवज्जा ही दी गई है ।

डाक्टर जय गीता रेड्डी जो हलक़ा असम्बली ज़हीर आबाद की नुमाइंदगी करती हैं , कहा कि ज़हीर आबाद में एक लाख ट्रैक्टर्स तय्यार करने वाले पराजकट यूनिट क़ायम किया जाएगा जो कि मुल्क भर में अपनी नौइयत का मुनफ़रद ट्रैक्टर तय्यारी यूनिट होगा । उन्हों ने मज़ीद बताया कि रियासत में कारों की तय्यारी के पराजकटस क़ायम कनरे पर कोई तवज्जा नहीं दे रहे हैं कीवनका उस की असल वजह ये है कि रियासत आंधरा प्रदेश में कारों की तय्यारी केलिए दरकार कल पुर्ज़ों (एनेलरेज़) की तय्यारी यूनिट्स ने होने के बाइस कारों की तय्यारी के यूनिट्स क़ायम नहीं किए जा रहे हैं।

इन वुज़रा ने बताया कि तवानाई के शोबा में तकरीबन 89 बर्क़ी पैदावारी पराजकटस 3 लाख करोड़ की सरमाया कारी के ज़रीया इन्फॉर्मेशन टैक्नालोजी में 30 पराजेकटस 22.5 लाख करोड़ रूपयों की सरमाया कारी से इनफ़रास्ट्रक्चर शोबा में 33 लाख करोड़ की सरमाया कारी के ज़रीया सयाहती शोबा में 1700 लाख करोड़ रूपयों की सरमाया कारी से क़ायम किए जाएंगे ।

इस के इलावा रियासत में रिफ़ाईनरीज़ पराजकटस एक लाख करोड़ रुपय की सरमाया कारी से क़ायम किए जाएंगे और उन तमाम पराजकटस के क़ियाम को यक़ीनी बनाने की ज़िम्मेदारी नेशनल इंडस्ट्रीज़ मॉनीटरिंग ज़ोन के हवाला की गई है । उन्हों ने कहा कि रियासत में मज़ीद बड़े पैमाना पर सरमाया कारी की तरग़ीब देने केलिए रियासती हुकूमत वयाट वगैरह में मुनासिब रियायत देने के इक़दामात करेगी।

TOPPOPULARRECENT