Friday , September 21 2018

आंधरा हुकूमत के फ़ैसला का ख़ौरमक़दम, क़ौमी अक़ल्लीयती कमीशन की सताइश

नई दिल्ली १० दिसम्बर (फैक्स) शाही इमाम मस्जिद फ़तह पूरी दिल्ली मुफ़्ती मुहम्मद मुकर्रम ने आज नमाज़ जुमा से क़बल ख़िताब में कहा कि हैदराबाद मक्का मस्जिद के 2007 के धमाकों के सिलसिला में 70 मुस्लिम बेक़सूर नौजवानों की गिरफ़्तारी और ईज़ा र

नई दिल्ली १० दिसम्बर (फैक्स) शाही इमाम मस्जिद फ़तह पूरी दिल्ली मुफ़्ती मुहम्मद मुकर्रम ने आज नमाज़ जुमा से क़बल ख़िताब में कहा कि हैदराबाद मक्का मस्जिद के 2007 के धमाकों के सिलसिला में 70 मुस्लिम बेक़सूर नौजवानों की गिरफ़्तारी और ईज़ा रसानी पर इज़हार-ए-अफ़सोस और इज़हार हक़ीक़त करते हुए मिस्टर किरण कुमार रेड्डी की आंधरा प्रदेश हुकूमत ने इन मुस्लिम नौजवानों के लिए मुआवज़ा का ऐलान करके एक अच्छी और अनोखी मिसाल क़ायम की है।

शाही इमाम ने आंधरा हुकूमत से मुतालिबा किया कि इन मुस्लिम नौजवानों को गिरफ़्तार करने वाले और अज़ीयत पहुंचाने वाले पुलिस अमला को भी सज़ा मिलनी चाहीए ताकि आइन्दा किसी बेक़सूर को इस तरह ना सताया जा सके।

शाही इमाम ने कहा कि अगरचे मुआवज़ा की रक़म ना होने के बराबर है। बहुत ही कम है लेकिन हम किरण कुमार रेड्डी की हुकूमत के फ़ैसला की क़दर करते हैं। उन्हों ने जमहूरी सैकूलर इक़दार की पासदारी की है। शाही इमाम ने कहा कि जो लोग गिरफ़्तार हुए थे उन्हें जितनी शदीद अज़ीयतें दी गईं इस से उन के जिस्म बेकार हो चुके हैं। उन्हें ना सिर्फ जिस्मानी बल्कि ज़हनी अज़ीयतों की वजह से उन का दिल-ओ-दिमाग़ भी मुतास्सिर हो चुका है।

TOPPOPULARRECENT