Tuesday , July 17 2018

आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के लिए नए गवर्नर्स की तलाश

नई दिल्ली 23 अगस्त : मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह से गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन की वज़ारत-ए-दाख़िला के दफ़्तर नॉर्थ बलॉक में जुमेरात को हुई एक अहम मुलाक़ात के बाद दो तेलगु रियासतें आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के लिए नए गवर्नरों की तलाश पूरी शिद्दत के साथ शुरू हो गई है।

इस मुलाक़ात को अगरचे मामूल के मुताबिक़ क़रार दिया गया है लेकिन बावसूक़ ज़राए ने कहा हैके वज़ीर-ए-दाख़िला ने गवर्नर को हिदायत की हैके दोनों रियासतें की तक़सीम का माबाक़ी अमल भी सुरअत अंगेज़ी के साथ मुकम्मिल कर लिया जाये।

मज़ीद बरआँ , मोदी हुकूमत भी गवर्नर नरसिम्हन को इन दो तेलुगु रियासतें के मुशतर्का गवर्नर की ज़िम्मेदारों से सबकदोश किया जाये। तवक़्क़ो हैके आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू की पसंद के मुताबिक़ उनकी रियासत के गवर्नर का तक़र्रुर किया जाएगा । लेकिन तेलंगाना के लिए रियासती चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ और मर्कज़ी वज़ीर शहरी तरकियात एम वेंकया नायडू की पसंद के मुताबिक़ गवर्नर का तक़र्रुर अमल में लाया जाएगा। राजनाथ सिंह ने पार्लियामेंट के हालिया मानसून सेशन में कहा था के तक़सीम का माबाक़ी अमल अंदरून एक माह मुकम्मिल कर लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT