Saturday , December 16 2017

आंध्र प्रदेश और तेलंगाना में मूसलाधार बारिश

ओडिशा के जुनूबी साहिल और शुमाली आंध्र प्रदेश से मतसला शुमाली मग़रिबी और मग़रिब वसती ख़लीज बंगाल में हव‌ के दबाव में ज़बरदस्त कमी के असर से आंध्र प्रदेश और तेलंगाना में पिछ्ले 24 घंटों के दौरान मानसून ग़ैरमामूली तौर पर सरगर्म रहा जिस के

ओडिशा के जुनूबी साहिल और शुमाली आंध्र प्रदेश से मतसला शुमाली मग़रिबी और मग़रिब वसती ख़लीज बंगाल में हव‌ के दबाव में ज़बरदस्त कमी के असर से आंध्र प्रदेश और तेलंगाना में पिछ्ले 24 घंटों के दौरान मानसून ग़ैरमामूली तौर पर सरगर्म रहा जिस के नतीजे में अक्सर मुक़ामात पर मूसलाधार दार बारिश हुई।

विशाखापटनम में तूफ़ानी वार्निंग सेंटर ने माही ग़ैरों को ख़बरदार किया हैके वो समुंद्र से दूर हैं क्ययुंकि साहिल के क़रीब 45 ता 55 केलो मीटर की रफ़्तार से तूफ़ानी हवाऐं का सिलसिला जारी रहेगा।

तेलंगाना में बारिश के सबब हैदराबाद के पड़ोसी ज़िला रंगारेड्डी के सैंकड़ों मवाज़आत का दुसरे इलाक़ों से राबिता मुनक़ते होगया जहां मानसापली के मौसमी नाले पूरी तरह लबरेज़ होगए हैं और पानी की सतह सड़कों और मैदानी इलाक़ों तक बढ़ गई है।

वीरा सिटीपली के क़रीब दरिया कागन्ना भी लबरेज़ होगया है।मूसलाधार बारिश के दौरान बर्क़ी सरबराही मस्दूद रही और कई इलाक़े तारीकी में डूब गए।

इस दौरान महकमा-ए-मौसीमीयत ने दोनों रियास्तों आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के अक्सर मुक़ामात पर आइन्दा 24 घंटों के दौरान बारिश की पेश क़ियासी की है।

TOPPOPULARRECENT