Monday , December 18 2017

आंध्र प्रदेश और तेलंगाना की सूरते हाल पर वज़ीर-ए-आज़म को रिपोर्ट की पेशकशी

रियासत तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के मुशतर्का गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन जो अपने सहि रोज़ा दौरे पर दिल्ली में क़ियाम किए हुए हैं, वज़ीर-ए-आज़म मिस्टर नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात की और दोनों रियासतों के हालात और अमन-ओ-ज़बत की सूरते हाल से मुताल्लि

रियासत तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश के मुशतर्का गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन जो अपने सहि रोज़ा दौरे पर दिल्ली में क़ियाम किए हुए हैं, वज़ीर-ए-आज़म मिस्टर नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात की और दोनों रियासतों के हालात और अमन-ओ-ज़बत की सूरते हाल से मुताल्लिक़ एक तफ़सीली रिपोर्ट पेश की।

नरसिम्हन ने वज़ीर-ए-आज़म से मुख़्तलिफ़ उमोर पर तबादला-ए-ख़्याल भी किया। बताया जाता हैके क़ब्लअज़ीं गवर्नर ने मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला ए के गोविल से मुलाक़ात की और इस मौके पर दोनों रियासतों से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ मौज़ूआत पर तफ़सीली बातचीत की और दोनों रियासतों के हालात और हुकूमत की सरगर्मीयों से वाक़िफ़ करवाया।

बादअज़ां अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए नरसिम्हन ने बताया कि मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला के साथ इन की मुलाक़ात बिलकुल्लिया तौर पर ख़ैरसिगाली है और इस मुलाक़ात के दौरान दोनों रियासतों के किसी भी मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल नहीं किया गया।

ताहम सेक्रेटरी दाख़िला ने दोनों रियासतों के चीफ़ मिनिस़्टरों की सताइश की। बताया जाता हैके गवर्नर ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करने के दौरान तेलंगाना हुकूमत की तरफ से ट्रांसपोर्ट टैक्स की वसूली का 01 अप्रैल से नफ़ाज़ अमल में लाने के लिए जारी करदा अहकामात पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और बताया कि टरनसपोरट टैक्स वसूल करने से मुताल्लिक़ इत्तेलाआत उन्होंने अख़बारात में पढ़ी है और हैदराबाद पहूंचने के फ़ौरी बाद इस मसले पर तफ़सीलात से वाक़फ़ीयत हासिल करेंगे और मुनासिब इक़दामात करेंगे क्युंकि इस ट्रांसपोर्ट टैक्स से ग़रीब आदमी पर मनफ़ी असरात होंगे।

TOPPOPULARRECENT