Monday , January 22 2018

आंध्र प्रदेश के आज़मीन-ए-हज की मिना रवांगी का आग़ाज़

मक्का मुकर्रमा में आंध्र प्रदेश के आज़मीन-ए-हज मिना को रवांगी की तैयारीयों में हैं और तमाम आज़मीन बेहतर सेहत के साथ फ़रीज़ा हज की अदायगी के मौक़िफ़ में हैं। स्पैशल ऑफीसर रियास्ती हज कमेटी प्रोफ़ेसर एस ए शकूर ने आज आज़मीन-ए-हज के साथ मौज

मक्का मुकर्रमा में आंध्र प्रदेश के आज़मीन-ए-हज मिना को रवांगी की तैयारीयों में हैं और तमाम आज़मीन बेहतर सेहत के साथ फ़रीज़ा हज की अदायगी के मौक़िफ़ में हैं। स्पैशल ऑफीसर रियास्ती हज कमेटी प्रोफ़ेसर एस ए शकूर ने आज आज़मीन-ए-हज के साथ मौजूद ख़ादिमुल हुज्जाज से रब्त क़ायम करते हुए सूरत-ए-हाल से वाक़फ़ीयत हासिल की।

उन्हों ने जद्दा कौंसुलेट में वाक़ै इंडियन हज मिशन के हुक्काम से भी बातचीत की और आज़मीन-ए-हज को मिना और अर्फ़ात में ख़ेमों की फ़राहमी और दीगर सहूलतों के बारे में दरयाफ़त किया। ख़ादिमुल हुज्जाज ने बताया कि आंध्र प्रदेश के तमाम आज़मीन ख़ैरीयत से हैं और वो मिना को रवांगी की तैय्यारी मुकम्मल कर चुके हैं।

हफ़्ता की रात से ही आज़मीन-ए-हज की मिना रवांगी का आग़ाज़ होजाएगा और ये सिलसिला इतवार की सुबह तक जारी रहेगा। अय्याम हज का आग़ाज़ इतवार से होगा। ख़ादिमुल हुज्जाज ने बताया कि मिना को रवांगी के लिए ख़ुसूसी बसों का इंतिज़ाम किया गया है और मिना में आंध्र प्रदेश के आज़मीन-ए-हज के लिए जो खे़मे नसब किए गए वो सहूलत बख़श और क़रीब हैं।

उन्हों ने बताया कि बारिश के बावजूद हज इंतिज़ामात में कोई रुकावट पैदा नहीं हुई ताहम मक्का मुअज़्ज़मा में मौसम काफ़ी ख़ुशगवार होचुका है।

TOPPOPULARRECENT