Friday , December 15 2017

आंध्र प्रदेश के लिए ख़ुसूसी मौक़िफ़ हासिल कर लेने का यक़ीन

राजमनडरी 26 जुलाई आंध्र प्रदेश रियासत को ख़ुसूसी ज़मुरा का मौक़िफ़ देने के लिए कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी की सख़्त पैरवी के बाद चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि उन्हें यक़ीन हैके वो मर्कज़ी हुकूमत ( एन डी ए) की मदद से रियासत के लिए ये मौक़िफ़ हासिल करने में कामयाब होजाएंगे।

राहुल गांधी ने चंद्रबाबू नायडू और रियासती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया था कि वो इस मसले पर संजीदा भी नहीं है और ना कोशिशें कर हरी है। गर्वनमेंट आर्टस कॉलेज ग्राउंड राजमनडरी में यहां एक जलसे से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि कम अज़ कम अब उन्हें ( राहुल गांधी को ) रियासत के लिए ख़ुसूसी ज़मुरा का मसला याद आगया है।

उन्हें इस पर ख़ुशी हुई है। उन्हें यक़ीन हैके वो रियासत के लिए ना सिर्फ़ ख़ुसूसी ज़मुरा का मौक़िफ़ हासिल करेंगे बल्कि उन्हें नई रियासत ( आंध्र प्रदेश ) की तामीर जदीद के लिए मर्कज़ की एन डी ए हुकूमत से मुकम्मिल तआवुन भी हासिल होगा।

उन्होंने रियासत में अवाम को गुमराह करने अप्पोज़ीशन की कोशिशों पर शदीद तन्क़ीद भी की। उन्होंने कहा कि ये सब कोशिशें सिर्फ़ अवाम की तवज्जा हटाने के लिए और अपना नाम पैदा करने के लिए की जा रही हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने आंध्र की तारीख़ कल्चर और रवायात पर एक समीनार में भी हिस्सा लिया और रियासत के अवाम से कहा कि वो सत्ता वहाना काकतीय रेड्डी राजाओं और विजयानगरम के हुकमरानों से सबक़ हासिल करें जिन्होंने मुख़्तलिफ़ मराहिले पर रियासत की तामीर जदीद में अहम रोल अदा किया था।

उन्होंने कहा कि अब तेलुगु अवाम के लिए दो रियासतें होगई हैं। तक़सीम का अमल बहुत तकलीफ़देह और हतक वाला था ताहम हमें हमारे साबिक़ क़ाइदीन जैसे अलवरी सीता रामा राजू से जज़बा हासिल करने की ज़रूरत है जिन्होंने बर्तानवी राज के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद की थी।

उन्होंने कहा था कि रियासत की तक़सीम तेलुगु देशम वाई एस आर कांग्रेस पार्टी और बी जे पी सभी जमातों का मुत्तफ़िक़ा फ़ैसला था।उन्होंने कहा था कि वो रियासत आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ दिए जाने के हामी हैं।

TOPPOPULARRECENT