Monday , December 18 2017

आंध्र प्रदेश के लिए 1000 करोड़ रुपये उबूरी इमदाद का एलान

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने तूफ़ान से मुतास्सिरा आंध्र प्रदेश के लिए 1000 करोड़ रुपये की उबूरी राहत का एलान किया।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने तूफ़ान से मुतास्सिरा आंध्र प्रदेश के लिए 1000 करोड़ रुपये की उबूरी राहत का एलान किया।

उन्होंने बदतरीन मुतास्सिरा शहर विशाखापटनम का दौरा किया और नुक़्सानात का जायज़ा लिया। उन्होंने तूफ़ान हुदहुद की ज़द में आकर हलाक होने वालों के विरसा-ए-को फी कस 2 लाख रुपये और ज़ख़मीयों के लिए फी कस 50 हज़ार रुपये की रक़म का भी एलान किया।

उन्होंने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि मुख़्तलिफ़ वज़ारतों से वाबस्ता मर्कज़ी ओहदेदार बहुत जल्द यहां का दौरा करते हुए नुक़्सानात का जायज़ा लेंगे और आम हालात की बहाली का काम शुरू किया जाएगा। उन्होंने कहा कि बुनियादी ज़रूरीयात जैसे पानी और बर्क़ी की बहाली हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह होगी।

नुक़्सानात का हक़ीक़ी ताय्युन बाद में किया जाएगा। ताहम वो उबूरी राहत के तौर पर एक हज़ार करोड़ रुपये की रक़म का एलान कररहे हैं। नरेंद्र मोदी ने कहा कि हाल ही में वाइज़ग को स्मार्ट सिटी बनाने की बात की जा रही थी जिस पर वो ख़ुशी से सरशार थे लेकिन अब इस बोहरान ने उन्हें बेहद मुतास्सिर किया है।

नरेंद्र मोदी ने तूफ़ान से मुतास्सिरा अवाम की मुम्किना मदद का वादा करते हुए कहा कि इन का सानिहा और ग़म हमारा सानिहा है। उन्होंने अवाम के हौसले की सताइश की जो इस क़दर भयानक तबाही के बावजूद सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए तैयार हैं।

मोदी ने कहा कि विशाखापटनम के दौरे के मौके पर उन्होंने महसूस किया कि अवाम में ग़ैरमामूली जज़बा और हौसला पाया जाता है और वो उन्हें सलाम करते हैं। मोदी ने विशाखापटनम के दौरे के बाद टोइटर पर ये बात लिखी। साथ ही साथ उन्होंने महलोकिन के विरसा से ताज़ियत का इज़हार किया और कहा कि ख़ुदा उन्हें सब्र-ओ-हौसला अता फ़रमाए।

TOPPOPULARRECENT