Saturday , December 16 2017

आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल में अनक़रीब तरमीम-ओ-तबदीली

मर्कज़ी हुकूमत आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल में बाज़ तबदीलीयों का फ़ैसला करचुकी है। तेलंगाना और आंध्र प्रदेश हुकूमतों ने इस सिलसिले में मर्कज़ से नुमाइंदगी की थी।

मर्कज़ी हुकूमत आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल में बाज़ तबदीलीयों का फ़ैसला करचुकी है। तेलंगाना और आंध्र प्रदेश हुकूमतों ने इस सिलसिले में मर्कज़ से नुमाइंदगी की थी।

मर्कज़ी वज़ीर फाइनेंस अरूण जेटली ने इस बात का इशारा दिया कि आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल में तबदीलीयों के लिए बहुत जल्द क़दम उठाए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि रियासत की तक़सीम से मुताल्लिक़ बिल में बाज़ खामियां हैं जिन की इस्लाह ज़रूरी है। अरूण जेटली ने नई दिल्ली में कहा कि तेलंगाना के राज्य सभा अरकान और अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल के सिलसिले में बहुत जल्द क़ानून में तरमीम की जाएगी।

अरूण जेटली के मुताबिक़ क़ानूनसाज़ कौंसिल में अरकान की तादाद 58 होनी चाहीए जबकि मौजूदा तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल में 50 अरकान हैं। इस सिलसिले में हुकूमत क़ानून में ज़रूरी तरमीमात करेगी। अरूण जेटली ने बताया कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की ज़ेर क़ियादत मर्कज़ी काबीना के मीटिंग में इन तबदीलीयों को मंज़ूरी दी गई है।

काबीना ने फ़ैसला किया हैके क़ानूनसाज़ कौंसिल के लिए मुताल्लिक़ा दफ़आत में तरमीम की जाये। सरकारी आलामीया में कहा गया है कि आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ कौंसिल की नशिस्तों की तादाद मुख़तस करने के सिलसिले में जो फ़र्क़ पाया जाता है उसे दूर किया जाएगा और दस्तूरी गुंजाइश के मुताबिक़ जुमला नशिस्तों की तादाद 58 की जाएगी।

कहा गया हैके आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली में अरकान की तादाद चूँकि 175 है, एक तहाई तादाद की दस्तूरी तौर पर इजाज़त है चुनांचे क़ानूनसाज़ कौंसिल की मौजूदा तादाद 50 से बढ़ा कर 58 करने का फ़ैसला किया गया है। वाज़िह रहे के तेलंगाना हुकूमत में पानी, बर्क़ी और दुसरे शोबों में नाइंसाफ़ी की शिकायत करते हुए बिल में तरमीमात की तजवीज़ पेश की। मर्कज़ी वज़ीर वेंकया नायडू ने अपने हालिया दौरा हैदराबाद के मौके पर बिल में तरमीमात का इशारा दिया था।

TOPPOPULARRECENT