Tuesday , December 12 2017

आंध्र प्रदेश में अक़लीयती इदारों की तक़सीम और तक़र्रुरात की तैयारीयां

अक़लीयती इदारों की तक़सीम के साथ ही आंध्र प्रदेश हुकूमत ने इन इदारों पर तक़र्रुरात की तैयारी शुरू करदी है। बताया जाता है कि चीफ मिनिस्टर चंद्र बाबू नायडू ने अक़लीयती इदारों और उन की तक़सीम से मुताल्लिक़ तफ़सीलात तलब की हैं ताकि ऐसे इदारों पर तक़र्रुरात अमल में लाए जाएं जिन की तक़सीम का अमल मुकम्मल हो चुका है।

अक़लीयती इदारों में हज कमेटी, उर्दू अकेडमी और अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन की तक़सीम का अमल तकरीबन मुकम्मल हो चुका है जबकि अक़लीयती कमीशन की तक़सीम का काम पहले ही मुकम्मल कर लिया गया। वक़्फ़ बोर्ड की दोनों रियासतों में तक़सीम के लिए कुछ वक़्त लग सकता है।

बताया जाता है कि तेलुगु देशम क़ाइदीन ने चंद्र बाबू नायडू से नुमाइंदगी की कि आंध्र प्रदेश में अक़लीयतों का दिल जीतने और पार्टी से वाबस्ता अक़लीयती क़ाइदीन को मुतमइन करने के लिए अक़लीयती इदारों पर तक़र्रुरात अमल में लाए जाएं।

सदर नशीन और बोर्ड ऑफ़ डायरेक्टर्स ने ना सिर्फ़ पार्टी क़ाइदीन बल्कि समाज के मुख़्तलिफ़ शोबों से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद को नुमाइंदगी देते हुए अक़लीयतों को हुकूमत के करीब किया जा सकता है। बी जे पी से क़ुरबत के बाइस आंध्र प्रदेश के अक़लीयतों में तेलुगु देशम से नाराज़गी पाई जाती है।

TOPPOPULARRECENT