Tuesday , September 25 2018

आंध्र प्रदेश में अलाहिदा एमसेट का इनइक़ाद

आंध्र प्रदेश काबीना की एक अहम मीटिंग आज यहां सेक्रेट्रियट आंध्र प्रदेश में मुनाक़िद हुवी। चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू ने सदारत की और चंद अहम मौज़ूआत पर तफ़सीली गौर ओ ख़ौस करते हुए अहम फ़ैसले किए गए। सेक्रेट्रियट में अख़बारी नुमाइं

आंध्र प्रदेश काबीना की एक अहम मीटिंग आज यहां सेक्रेट्रियट आंध्र प्रदेश में मुनाक़िद हुवी। चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू ने सदारत की और चंद अहम मौज़ूआत पर तफ़सीली गौर ओ ख़ौस करते हुए अहम फ़ैसले किए गए। सेक्रेट्रियट में अख़बारी नुमाइंदों को काबीना के फ़ैसलों से वज़ीर-ए-इत्तेलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा पी रघूनाथ रेड्डी ने वाक़िफ़ करवाया और बताया कि हुकूमत आंध्र प्रदेश ने एमसेट 2015 अपने तौर पर मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया और इस के इनइक़ाद की ज़िम्मेदारी जवाहर लाल नेहरू टेक्नालोजीकल यूनीवर्सिटी काकिनाडा को तफ़वीज़ की गई। ये एमसेट सिर्फ़ आंध्र प्रदेश के लिए मुख़तस होगा।

उन्होंने बताया कि एमसेट के इनइक़ाद के अलावा आंध्र प्रदेश में ग़ैर मजाज़ तामीरात को बाक़ायदा बनाने , कर्ज़ों की माफ़ी के मसले पर ज़िला वारी असास पर जायज़ा लेने, स्वाइन फ्लू वाइरस को फैलने से रोकने के लिए सख़्त इक़दामात करने, एक्सीडेंट ज़ोनस (हादसाती इलाक़ों) के तौर पर (1100) इलाक़ों ( मुक़ामात) की निशानदेही करते हुए मूसिर इक़दामात करने सड़क हादसों का तदारुक करने ज़रूरी इक़दामात करने मुत्तहदा आंध्र जद्द-ओ-जहद के दौरान जहद कारों के ख़िलाफ़ दर्ज करदा तमाम मुक़द्दमात से दसतबरदारी इख़तियार करने, रेलवे के केसेस से दसतबरदारी के लिए मर्कज़ी हुकूमत से बेहतर नुमाइंदगी करने ,13 वीं फाइनैंस कमीशन से 3 हज़ार करोड़ रुपये की आजलाना हुसुली के लिए इक़दामात करने के फ़ैसले भी किए गए।

TOPPOPULARRECENT