Friday , January 19 2018

आंध्र प्रदेश में 10 ता 15 फीसद बस शरहों में इज़ाफ़ा की तजवीज़

आंध्र प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन (ए पी एस आर टी सी) बस शरहों में 10 ता 15 फीसद के इज़ाफ़ा की तजवीज़ रखती है। ये बात कारपोरेशन के एक ऐग्ज़ीक्युटिव ने बताई। उन्होंने बताया कि बस शरहों में 10 ता 15 फीसद इज़ाफ़ा के लिए रियासती हुकूमत को तजवीज़ रवाना की गई है।

उन्होंने मज़ीद बताया कि कारपोरेशन के मुलाज़मीन की तनख़्वाहों में इज़ाफ़ा के बाद बोझ को कम करने के लिए इस तरह की तजवीज़ हुकूमत को पेश की गई है।

इसी दौरान ए पी एस आर टी सी के वाइस चेयरमैन और मैनेजिंग डायरेक्टर मिस्टर एन सांबा शिवा राव ने बताया कि हैदराबाद से कारपोरेशन के हेडक्वार्टर की आंध्र प्रदेश रियासत मुंतकली के लिए एक जायज़ा इजलास मुनाक़िद किया गया जिस में मुख़्तलिफ़ उमूर का जायज़ा लिया गया है।

उन्होंने बताया कि मुलाज़मीन के तनख़्वाहों में इज़ाफ़ा से कारपोरेशन पर 660 करोड़ रूपयों का इज़ाफ़ी बोझ बढ़ गया है। उन्होंने मज़ीद बताया कि चंद ख़ान्गी इदाराजात अवामी ख़ान्गी शराकतदारी के ज़रीए असरी बस स्टेशनों की तामीर के लिए आगे आए हैं।

जिसके बाद कारपोरेशन ने भी इन इदारों को सरमायाकारी की इजाज़त दे रहा है। जिसका मक़सद मुसाफ़िरों को बुनियादी सहूलतें फ़राहम करना है।

TOPPOPULARRECENT