Thursday , January 18 2018

आंध्र प्रदेश में 18000 एकड़ वक़्फ़ अराज़ी सरकारी तहवील में

आंध्र प्रदेश में 18000 एकड़ से ज़ाइद वक़्फ़ अराज़ी की निशानदेही की गई जो सरकारी तहवील में है। महकमा अक़लीयती बहबूद और आंध्र प्रदेश वक़्फ़ बोर्ड ने इस अराज़ी की बाज़याबी के लिए इक़दामात शुरू किए हैं।

कमिशनर अक़लीयती बहबूद और स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड शेख़ मुहम्मद इक़बाल ने आला ओहदेदारों के साथ इस सिलसिले में जायज़ा इजलास मुनाक़िद किया। उन्होंने मुख़्तलिफ़ ओहदेदारों के ज़रीए ज़िलावारी सतह पर ओक़ाफ़ी आराज़ीयात की तफ़सीलात हासिल की हैं और इबतिदाई सर्वे के मुताबिक़ 18 हज़ार एकड़ से ज़ाइद वक़्फ़ अराज़ी मुख़्तलिफ़ सरकारी इदारों की तहवील में है।

उन्होंने कहा कि सर्वे की तकमील के बाद हुकूमत को मकतूब रवाना किया जाएगा और मज़कूरा अराज़ी वक़्फ़ बोर्ड को वापिस करने की ख़ाहिश की जाएगी। उन्होंने कहा कि अज़रोए क़ानून कोई भी सरकारी महकमा ओक़ाफ़ी अराज़ी पर क़ाबिज़ नहीं रह सकता और अगर हुकूमत संजीदगी से इक़दामात करे तो ये अराज़ी वक़्फ़ बोर्ड को हासिल हो सकती है।

उन्होंने बताया कि वक़्फ़ बोर्ड के बाअज़ शोबा जात को विजएवाड़ा मुंतक़िल किया जा चुका है वो भी वक़्तन फ़वक़्तन अज़ला का दौरा करते हुए फ़लाही स्कीमात और ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ का जायज़ा लेंगे।

TOPPOPULARRECENT