Thursday , May 24 2018

आंध्र में फ़लाही इस्कीमात पर बेहतर अवामी रद्द-ए-अमल : वज़ीर आबपाशी

आंध्र प्रदेश के वज़ीर आबपाशी डी ओमा महेश्वर राव‌ ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू की तरफ से शुरू करदा फ़लाही इस्कीमात पर अवाम का अच्छा रद्द-ए-अमल हासिल हो रहा है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश के ई कृष्णा मूर्ती के साथ एक

आंध्र प्रदेश के वज़ीर आबपाशी डी ओमा महेश्वर राव‌ ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू की तरफ से शुरू करदा फ़लाही इस्कीमात पर अवाम का अच्छा रद्द-ए-अमल हासिल हो रहा है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश के ई कृष्णा मूर्ती के साथ एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए ओमा महेश्वर राव‌ ने कहा कि आंध्र प्रदेश हुकूमत 1.5 लाख रुपये तक ज़रई क़र्ज़ माफ़ करने के वादे की पाबंद है।

इस मसले पर अप्पोज़ीशन ने हुकूमत को वादे से इन्हिराफ़ का इल्ज़ाम आइद किया है। उन्होंने तीक़न दिया कि कृष्णा के पानी को ज़ाए होने से बचाने के लिए भी इक़दामात किए जाऐंगे और ये पानी समुंद्र में नहीं छोड़ा जाएगा।

उन्होंने कहा कि हनडरी। नीवा प्राजेक्ट को जंगी बुनियादों पर मुकम्मिल किया जाएगा। उन्होंने ये भी वाज़िह किया कि पली चिन्तला प्रोजेक्ट में उसकी सतह तक मुकम्मिल पानी महफ़ूज़ रखा जाएगा और तेलंगाना-ओ-आंध्र रियासतों में इस प्रोजेक्ट के नतीजे में मुतास्सिर होने वाले गाऊं को मुआवज़ा भी अदा किया जाएगा। उन्होंने कहा कि तेलंगाना-ओ- आंध्र के चीफ़ सेक्रेटरीज़ पली चिन्तला प्रोजेक्ट पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे।

TOPPOPULARRECENT