Monday , December 18 2017

आइन्दा इंतिख़ाबात में तेलगूदेशम का इक्तिदार‌ यक़ीनी

शाद नगर २७ फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) मुस्तक़र शाद नगर में तलगो देशम पार्टी की जानिब से फ़्री मैडीकल कैंप का इनइक़ाद अमल में लाया गया। फ़्री मैडीकल कैंप में मुख़्तलिफ़ अमराज़ के मरीज़ों की माहिर डाक्टरों की निगरानी में तश

शाद नगर २७ फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) मुस्तक़र शाद नगर में तलगो देशम पार्टी की जानिब से फ़्री मैडीकल कैंप का इनइक़ाद अमल में लाया गया। फ़्री मैडीकल कैंप में मुख़्तलिफ़ अमराज़ के मरीज़ों की माहिर डाक्टरों की निगरानी में तशख़ीस की गई।

बादअज़ां रियास्ती एससी सेल सदर सिरी सेलम ने अख़बारी नुमाइंदों को मुख़ातब करते हुए कहा कि 20 अप्रैल को तेलगूदेशम पार्टी सरबराह एन चंद्रा बाबू नायडू की 62 वीं सालगिरा के ज़िमन में रियासत भर के 23 अज़ला में फ़्री मैडीकल कैंपस, ख़ून के अतीया कैंपस औरदीगर समाजी ख़िदमात अंजाम दिए जाएंगी।

उन्हों ने कहा कि 2014-ए-के आम इंतिख़ाबात में तलगो देशम पार्टी रियासत में दुबारा इक़तिदार हासिल करेगी और सरबराह तेलगूदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू रियासत के चीफ़ मिनिस्टर होंगी। उन्हों ने कांग्रेस हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि एससी, एसटी तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा के लिए मुख़तस करदा 20 हज़ार करोड़ रूपियों के मिनजुमला ग्यारह हज़ार करोड़ रुपय ही ख़र्च किए गई, बाक़ी 9 हज़ार करोड़ रूपियों का दौर दूर तक पता नहीं हैं।

उन्हों ने मज़ीदइल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि एससी, एसटी तलबा को तालीम से दूर रखने के लिएरक़म जारी नहीं की जा रही ही, जिस से तालीम हासिल करने वाले हज़ारों तलबा कई मुश्किलात से दो चार हैं। उन्हों ने कहा कि रियास्ती हुकूमत तलबा को फ़ीस रीमबरसमनट फ़राहम करने में यकसर नाकाम हो गई ही। के जीता पी जी फ़्री तालीम के नाम पर तलबा के साथ हुकूमत खिलवाड़ कर रही ही। उन्हों ने तलगो देशम दौर-ए-हकूमत का ज़िक्र करते हुए कहा कि रियासत को तरक़्क़ी की सिम्त गामज़न करने में तलगो देशम पार्टी नुमायां रोल अदा किया ही। तेलगूदेशम पार्टी तलबा के साथ हो रही नाइंसाफ़ीयों को बर्दाश्त नहीं करेगी।

बादअज़ां साबिक़ा एम एलए तेलगूदेशम पार्टी शाद नगर बी नर सिमलो ने भीअख़बारी नुमाइंदों को मुख़ातब करते हुए कहा कि अवामी ख़िदमात ही तलगो देशम पार्टी कानसब उल-ऐन रहा हैं। इस मौक़ा पर साबिक़ एम पी पी फ़र्ख़ नगर मंडल सी वेंकटेश्वर रेड्डी, वे नारायण रेड्डी, इन्दिरा बाबया, तृप्त रेड्डी, के अनंतिम के इलावा दीगर मुक़ामी तेलगूदेशम पार्टी क़ाइदीन और मुक़ामी अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT