आइन्दा दो साल में बिला रुकाव‌ट बर्क़ी सरबराही

आइन्दा दो साल में बिला रुकाव‌ट बर्क़ी सरबराही
Click for full image

संगारेड्डी 21 अगस्त: चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने देहातों की जामा तरक़्क़ी के ख़ाब को पूरा करने में समाज के तमाम तबक़ात से तआवुन की ख़ाहिश की है।

उन्होंने आइन्दा दो साल में रियासत में बिला रुकाव‌ट बर्क़ी सरबराही का तयक़्क़ुन दिया। चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि हुकूमत ने मेगा देही तरक़्क़ी प्रोग्राम ग्राम ज्योति का आग़ाज़ किया है और इस के लिए 25 हज़ार करोड़ रुपये का बजट मुख़तस कियागया है। उन्होंने कहा कि ग्राम ज्योति का मक़सद देहातों की मन्सूबा बंद और जामा तरक़्क़ी है।

चीफ़ मिनिस्टर गजवेल असेंबली हलक़ा में जिसकी वो नुमाइंदगी करते हैं, ग्राम ज्योति के तहत अरावली गांव में मुनाक़िदा ग्राम सभा से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने अवाम से ज़ात पात, मज़हब और तबक़ा से बालातर हो कर अपने देहातों की तरक़्क़ी के लिए काम करने की ख़ाहिश की।

उन्होंने कहा कि अवाम को चाहीए कि वो गांव की सतह पर कमेटियां बनाएँ और इत्तेफ़ाक़ राय से तरक़्क़ीयाती स्कीमस तैयार करें। चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि कोई भी काम नामुमकिन नहीं, उसके लिए सिर्फ अज़म-ओ-हौसला की ज़रूरत है। अगर अवाम मिलकर हक़ीक़ी जज़बा से काम करें तो अंदरून 6 माह अरावली रियासत का सुनहरी मौज़ा होगा। उन्होंने बताया कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना तहरीक उन्होंने अरावली से शुरू की थी और अपने मक़सद में कामयाब रहे।

रियासत में आइन्दा दो साल में बिला रुकाव‌ट बर्क़ी सरबराही का तयक़्क़ुन देते हुए उन्होंने अरावली गांव में 200 डबल बेडरूम के मकानात तामीर किए जाऐंगे और तामीरी काम अंदरून 15 यौम शुरू कर दिया जाएगा।

Top Stories