आइन्दा साल से ग़रीब तलबा को इंटर तक मुफ़्त तालीम

आइन्दा साल से ग़रीब तलबा को इंटर तक मुफ़्त तालीम

हैदराबाद 09 सितंबर: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर कडीम श्री हरी ने इस बात का इआदा किया कि टी आर एस हुकूमत ग़रीब तलबा को मुफ़्त इंटरमीडीएट तालीम फ़राहम करेगी। केजी ता पी जी स्कीम के तहत ये तालीम आइन्दा तालीमी साल से दी जाएगी।

वर्ंगल ज़िला के संगीम और गेसू कोन्डा इलाक़ों में कुछ तरक़्क़ीयाती कामों में हिस्सा लेते हुए वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि रियासत में जूनियर कॉलेजस में सहूलयात और इंफ्रास्ट्रक्चर फ़राहम करने के लिए 82 करोड़ रुपये फ़राहम किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि हुकूमत रियासत भर में ग़रीब तलबा को मुफ़्त तालीम फ़राहम करने के वादे की पाबंद है। उन्होंने कहा कि महिकमा तालीम में भी बड़े पैमाने पर तबदीलीयां की जाएँगी ताके तलबा को मयारी तालीम फ़राहम की जा सके।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर ए पी चंद्रबाबू नायडू तेलंगाना की तरक़्क़ी के ख़िलाफ़ मुसलसिल साज़िशें तैयार कर रहे हैं। हालाँकि नायडू तेलंगाना की तरक़्क़ी की राह में रुकावट बन रहे हैं लेकिन तेलंगाना तेलुगु देशम के क़ाइदीन उन्हें बेशरमी से ताईद फ़राहम कर रहे हैं।

हुकूमत के ख़िलाफ़ कांग्रेस के एहतेजाज पर तन्क़ीद करते हुए हरी ने तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस के सदर उत्तम कुमार रेड्डी पर तन्क़ीद की और कहा कि कांग्रेस दौर में हाउज़िंग उमूर में कई बे क़ाईदगीयाँ हुई हैं। उन्होंने कहा कि इंदिराम्मा हाउज़िंग स्कीम में जो बे क़ाईदगीयाँ हुई हैं उनकी तहक़ीक़ात की जाएंगी।

Top Stories