Wednesday , December 13 2017

आइन्दा साल 4G ख़िदमात के लिए स्पेक्ट्रम का हुकूमत की तरफ‌ से नीलाम

नई दिल्ली 21 जनवरी ( पी टी आई ) हुकूमत ने आज कहा कि वो 700mhz बियान्ड स्पेक्ट्रम‍‍‍‍‍‍ का नीलाम करेगी जो मुख़्तलिफ़ तेज़ रफ़्तार इंटरनैट ख़िदमात की फ़राहमी केलिए पेश किया जाता है और इस केलिए चौथे ज़ुमरे की टैक्नालोजीयाँ इस्तेमाल की जाती हैं

नई दिल्ली 21 जनवरी ( पी टी आई ) हुकूमत ने आज कहा कि वो 700mhz बियान्ड स्पेक्ट्रम‍‍‍‍‍‍ का नीलाम करेगी जो मुख़्तलिफ़ तेज़ रफ़्तार इंटरनैट ख़िदमात की फ़राहमी केलिए पेश किया जाता है और इस केलिए चौथे ज़ुमरे की टैक्नालोजीयाँ इस्तेमाल की जाती हैं । ये नीलाम 2014 में किया जाएगा ।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-मवासलात कपिल सिब्बल ने हिंदूस्तान की पहली तजुर्बा गाह जो मख़सूस अंजज़ाब की शरह की मोबाईल हैंड सैटस केलिए पैमाइश करती है इफ़्तिताह करने के दौरान इस नीलाम का इन्किशाफ़ किया । उन्होंने कहा कि मुल्क में तजुर्बा गाह क़ायम की गई है ता कि मोबाईल फोन्स की बर्क़ी मक़नातीसी इशआ के ज़रीये जांच की जा सके ।

उन्होंने कहा कि मज़ीद ऐसी तजुर्बागाहैं पूरे हिंदूस्तान में क़ायम की जाएंगी और इस का आग़ाज़ मुंबई से किया जाएगा । ये तजुर्बा गाह सी डी एम में, जी एस कट 2G और 3G मोबाईल हैंड सैटस केलिए जिन की फ़रीकोंसी 800mhz,00mhz,800mhzऔर 21000mhzहोगी, जांच करेगी ।

TOPPOPULARRECENT