Tuesday , April 24 2018

आइन्दा हमलों का पूरी ताक़त से जवाब देने वज़ीर-ए-ख़ारजा पाकिस्तान

ईस्लामाबाद 14 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तान गुज़शता माह नाटो के फ़िज़ाई हमला के बाद अपनी ख़ारिजा पालिसी की तंज़ीम जदीद में मसरूफ़ है। दरीं असना वज़ीर-ए-ख़ारजा पाकिस्तान हिना रब्बानी खर ने कहा कि पाकिस्तान मुस्तक़बिल में तमाम हमलों

ईस्लामाबाद 14 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तान गुज़शता माह नाटो के फ़िज़ाई हमला के बाद अपनी ख़ारिजा पालिसी की तंज़ीम जदीद में मसरूफ़ है। दरीं असना वज़ीर-ए-ख़ारजा पाकिस्तान हिना रब्बानी खर ने कहा कि पाकिस्तान मुस्तक़बिल में तमाम हमलों का पूरीताक़त के साथ जवाब देगा।

उन्हों ने वाज़िह करदिया कि पाकिस्तान अमरीका के साथ अपने ताल्लुक़ात को उसे मरहला पर नहीं पहुंचाना चाहता, जहां से वापसी नामुमकिनहोजाए। हिना रब्बानी खुर के ये तबसरा इसे वक़्त मंज़र-ए-आम पर आए जबकि वो पाकिस्तान के 15 बैरूनी ममालिक में ताय्युनात सफ़ीरों, आला सतही सरकारी और फ़ौजी ओहदेदारों के एक दो रोज़ा इजलास की सदारत कररही थी, जिस में पाकिस्तान की ख़ारिजा पालिसी की तंज़ीम जदीद पर ग़ौर किया जा रहा है।

आई ऐस आई के सरबराह लीफ़टननट जनरल अहमद शुजाअ पाशाह ने कहा कि नाटो के हमले दानिस्ता और इश्तिआल अंगेज़ हैं। ये ख़बर रोज़नामा डॉन में शाय की गई है।

TOPPOPULARRECENT