Friday , December 15 2017

आईनी हुक़ूक़ बचाओ कमेटी रिपोर्ट पर मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड का आज ग़ौर

ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के इजलास के दूसरे दिन 21 अप्रैल को मुनाक़िद होने वाले आमिला के इजलास में आईनी हुक़ूक़ बचाओ कमेटी की रिपोर्ट पेश की जाएगी और आइन्दा की हिक्मत-ए-अमली पर ग़ौर-ओ-ख़ौस के इलावा रास्त महसूलात और दीनी मदारिस ह

ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के इजलास के दूसरे दिन 21 अप्रैल को मुनाक़िद होने वाले आमिला के इजलास में आईनी हुक़ूक़ बचाओ कमेटी की रिपोर्ट पेश की जाएगी और आइन्दा की हिक्मत-ए-अमली पर ग़ौर-ओ-ख़ौस के इलावा रास्त महसूलात और दीनी मदारिस हासिल होने वाले अतयात पर महसूलात आइद करने के मुआमले पर ग़ौर किया जाएगा ।

इस इजलास में वक़्फ़ ऐक्ट में तरमीम के मसला के इलावा उत्तर प्रदेश ज़रई आराज़ीयात के मसाइल का जायज़ा लिया जाएगा । इलावा अज़ीं साबिक़ा इजलास के मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड लखनऊ की रिपोर्ट की तौसीक़ की जाएगी । 21 अप्रैल की शाम मुनाक़िद होने इजलास में सदर मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड मौलाना राबा हसनी नदवी का सदारती ख़िताब होगा । इलावा अज़ीं जनरल सेक्रेटरी बोर्ड मौलाना सैयद निज़ाम उद्दीन रिपोर्ट पेश करेंगे ।

बोर्ड के माली इस्तेहकाम और मुल्क में ख़वातीन-ओ-नौजवानों में देनी शऊर बेदार करने के लिए मुहिम चलाने के मुताल्लिक़ भी मंसूबा बंदी-ओ-हिक्मत-ए-अमली का ऐलान किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT