Monday , December 11 2017

आई एस आई एस ने इराक़ के सब से बड़े डैम पर क़बज़ा करलिया

आई एस आई एस के अस्करीयत पसंदों ने इराक़ के सब से बड़े डैम पर क़बज़ा करलिया है और अब इन का वसीअतर आबी-ओ-बर्क़ी वसाइल पर क़बज़ा होगया है। इस के अलावा बग़दाद तक पहूंचने वाली इस दरिया पर भी इन का कंट्रोल है। कहा गया है कि एक हफ़्ते की कोशिशों के

आई एस आई एस के अस्करीयत पसंदों ने इराक़ के सब से बड़े डैम पर क़बज़ा करलिया है और अब इन का वसीअतर आबी-ओ-बर्क़ी वसाइल पर क़बज़ा होगया है। इस के अलावा बग़दाद तक पहूंचने वाली इस दरिया पर भी इन का कंट्रोल है। कहा गया है कि एक हफ़्ते की कोशिशों के बाद आई एस आई एस के बंदूक़ बर्दारों ने मूसिल डैम पर हमला किया और उन्होंवहां से कुरद फोर्सेस को दसतबरदारी इख़तियार करने पर मजबूर करदिया।

मुक़ामी अफ़राद ने शनाख़्त ज़ाहिर ना करने की शर्त पर ये बात बताई। आई एस आई एस ने इंटरनेट पर एक बयान जारी करते हुए ये तौसीक़ की कि इस ने इस डैम पर क़बज़ा करलिया है और इस ने मज़ीद इद्दिआ किया कि वो तमाम समतों में पेशरफ़्त करेंगे। ग्रुप ने इद्दिआ किया है कि इस ने अपनी ख़िलाफ़त को ख़त्म नहीं किया है। हालाँकि इस बयान की तौसीक़ नहीं होसकी है लेकिन ये बयान इसी वेब साईट पर पेश किया गया है जिस पर अक्सर-ओ-बेशतर इस ग्रुप के ब्यानात आते हैं।

TOPPOPULARRECENT