Wednesday , September 19 2018

आई टी कंपनियों को बिला रुकावट बर्क़ी सरबराही की हिदायत

हैदराबाद 01 फरवरी: चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो आई टी कंपनियों को बिला रोकाट बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाएं ।

हैदराबाद 01 फरवरी: चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो आई टी कंपनियों को बिला रोकाट बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाएं ।
आई सी टी पॉलीसी के तहत दिए गए तेकिन के बाइस एन आई टी कंपनियों को बर्क़ी कटौती से असतसनी दिया गया है । उन्हों ने प्रिंसिपल सेक्रेटरी तवानाई के साथ इस मसले का जायज़ा और डिस्कॉम को सख़्ती से हिदायत दी कि आई टी और सी महिकमों को इस सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेना चाहीए ।

आई टी शोबे में हैदराबाद को दूसरा मुक़ाम हासिल है । चीफ मिनिस्टर ने मी सेवा ख़िदमत को तौसी देते हुए रियासत भर में जल्द से जल्द 100 सर्वे सेस की क़ियाम की हिदायत दी ताके वक़्त मुक़र्ररा पर प्रोग्राम को रूबा अमल लाया जा सके । मी सेवा सेंटरस का 4 नवंबर 2011 में ज़िला चित्तूर में आग़ाज़ हुआ था ।

अब इस वक़्त 58 मी सेवा सेंटरस काम कर रहे हैं । जिन में रेवन्यू , रजिस्ट्रेशन , जी एच एम सी , मुन्सिपल्टीज़ , पुलिस और दीगर महिकमे क़ाबिल-ए-ज़िकर है जहां मी सेवा सेंटरस काम कर रहे हैं।

चीफ मिनिस्टर ने कहा कि मी सेवा सेंटरस के क़ियाम के बाद पुलिस स्टेशनों में एफ आई आर दाख़िल करना आसान होगया है । अवाम दोस्त के जज़बा से क़ायम करदा दफ़ातिर हर पुलिस स्टेशन में काम कर रहे हैं ।

इस मीटिंग में आई टी वज़ीर पूनाला लकशमया, वज़ीर माल रघुवीरा रेड्डी , चीफ सेक्रेटरी माअनी मैथ्यू और दीगर ओहदेदार शरीक थे । चीफ मिनिस्टर ने ओहदेदारों को ये भी हिदायत दी कि आई टी कंपनियों के लिए वसी तर मवाक़े फ़राहम किए जाएं । ख़ासकर गोपन पली में वाक़्ये वेपरव कैंपस और ऑडीवा टला में टी सी एस और कागेंजनट कंपनियों को इनफ़रास्ट्रक्चर फ़राहम करने की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT