Wednesday , December 13 2017

आई सी सी रैंकिंग में भी हिंदूस्तानी खिलाड़ियों को नुक़्सान

दुबई, ३० जनवरी ( पी टी आई ) ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में बदतरीन शिकस्त के बाद टीम इंडिया के टाप खिलाड़ियों की रैंकिंग पर भी असर हुआ है और वो आई सी सी की ताज़ा तरीन टेस्ट रैंकिंग में पीछे हो गए हैं।

दुबई, ३० जनवरी ( पी टी आई ) ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में बदतरीन शिकस्त के बाद टीम इंडिया के टाप खिलाड़ियों की रैंकिंग पर भी असर हुआ है और वो आई सी सी की ताज़ा तरीन टेस्ट रैंकिंग में पीछे हो गए हैं।

मास्टर ब्लास्टर सचिन तेंदुलकर टाप 10 से ख़ारिज होकर 13 वीं मुक़ाम पर पहूंच गए हैं जबकि फ़ास्ट बोलर ज़हीर ख़ान को सिर्फ एक मुक़ाम का नुक़्सान हुआ है और वो 10 वें नंबर के साथ टाप 10 में बरक़रार हैं। जहां तेंदुलकर 13 वीं मुक़ाम पर पहूंच गए हैं वहीं एक और से नर बल्लेबाज़ राहुल द्राविड तीन मुक़ामात के नुक़्सानात के साथ 18 वें नंबर पर पहूंच गए हैं।

वि वि एस लक्ष्मण को दो मुक़ामात का नुक़्सान हुआ है और वो 23 वीं मुक़ाम पर पहूंचे हैं जबकि उन के फ़ौरी बाद विरेन्द्र सहवाग का नंबर है । सहवाग के ओपनिंग पार्टनर गौतम गंभीर को भी दो मुक़ामात का नुक़्सान हुआ है और वो 34 वें नंबर पर पहूंच गए हैं जबकि विराट कोहली जिन्हों ने सीरीज़ के दौरान एक सैंचरी स्कोर की थी 17 मुक़ामात के फ़ायदा के साथ ताज़ा तरीन फ़हरिस्त में 50 वें नंबर पर आगए हैं।

बोलर्स में ज़हीर ख़ान ही वाहिद बोलर हैं जो ना सिर्फ टाप 10 बल्कि टाप 20 में भी हिंदूस्तान की नुमाइंदगी करते हैं। दूसरी जानिब सीरीज़ में कामयाबी के बाद मसरूर ऑस्ट्रेलियाई खिलाड़ियों केलिए हालात इस से मुख़्तलिफ़ हैं और वो रैंकिंग में बेहतर मुक़ाम हासिल कर पाए हैं। फ़ास्ट बोलर्स पीटर सिडल रयान हैरिस और आफ़ स्पिन्नर नाथन लियान ने अपने अपने रैंक में बेहतरी पैदा की है ।

एडीलेड टेस्ट में मैन आफ़ दी मैच का एज़ाज़ हासिल करने वाले पीटर सिडल दो मुक़ामात के फ़ायदा के साथ चौथे नंबर पर पहूंचे हैं जो उन के कैरियर की अब तक की सब से बेहतरीन रैंकिंग है । रयान हैरिस को चार मुक़ामात का फ़ायदा हुआ है और वो 22 वें नंबर पर पहूंच गए हैं जबकि नाथन लियान ने नौ मुक़ामात का फ़ायदा हासिल करते हुए 43 वां मुक़ाम हासिल किया है । बैटिंग में माईकल क्लार्क और रिकी पॉन्टिंग ने ज़्यादा कामयाबी हासिल की है ।

क्लार्क को पलएर आफ़ दी सीरीज़ का भी एज़ाज़ हासिल हुआ है और वो सात मुक़ामात के फ़ायदे के साथ तीसरे नंबर पर पहूंच गए हैं जबकि रिकी पॉन्टिंग आठ मुक़ामात के फ़ायदे के साथ 14 वें नंबर पर हैं । जहां तक टीम रैंकिंग का सवाल है इंग्लैंड को अपना नबमर एक मौक़िफ़ बरक़रार रखने के लिए पाकिस्तान के ख़िलाफ़ इसे पाकिस्तान के ख़िलाफ़ तीसरे टेस्ट में लाज़िमा कामयाबी हासिल करनी होगी ।

दूसरी जानिब अगर पाकिस्तान तीसरा टेस्ट भी जीत लेती है तो वो हिंदूस्तान और ऑस्ट्रेलिया से तीन प्वाईंटस के फ़र्क़ पर आजाएगी । बोलर्स में आफ़ स्पिनर सैयद अजमल को एक और मुक़ाम का फ़ायदा हुआ है उन के साथी बोलर अबदुर्रहमान अपने कैरियर में पहली मर्तबा टाप 10 में जगह हासिल करसके हैं। सय्यद अजमल इंग्लैंड के फ़ास्ट बोलर जेम्स एंडरसन को पीछे छोड़ने के बाद टेस्ट रैंकिंग में दूसरे नंबर पर हैं। अजमल को इंग्लैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ में शानदार कारकर्दगी पर पचास रेटिंग प्वाईंटस हासिल हुए थे ।

पहले नंबर पर जुनूबी अफ्रीका के डील असटेन हैं। अबदुर्रहमान पाँच मुक़ामात का फ़ायदा हासिल करते हुए नवीं मुक़ाम पर पहूंच गए हैं। 23 साल बाद ये पहला मौक़ा है कि दो पाकिस्तानी आफ़ स्पिनर्स टाप 10 में शामिल हैं। बल्लेबाज़ों में पाकिस्तान के कप्तान मिसबाह-उल-हक़ पहली मर्तबा टाप 10 में शामिल हुए हैं और उन्हें आठवां मुक़ाम हासिल हुआ है ।

कप्तान मिसबाह-उल-हक़ अपने कैरियर में पहली मर्तबा बल्लेबाज़ों में टाप 10 की फ़हरिस्त में जगह बनाने में कामयाब हुए हैं। उन्हों ने इंग्लैंड के ख़िलाफ़ दो इनिंग्ज़ में अच्छा स्कोर किया था ।

TOPPOPULARRECENT