Friday , December 15 2017

आई सी सी हिंद-पाक क्रिकेट रवाबित की बहाली का हामी

दुबई 19 नवंबर (ए पी) इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल (आई सी सी) के चीफ़ ऐगज़ैक्टिव हारून लोगारट ने कहा है कि वो हिंद । पाक क्रिकेट रवाबित की बहाली के हामी हैं। क्योंकि हिंद । पा कुकर कट रवाबित से खेल को फ़रोग़ मिलेगा। आई सी सी ने हिंदूस्तानी क्रिक

दुबई 19 नवंबर (ए पी) इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल (आई सी सी) के चीफ़ ऐगज़ैक्टिव हारून लोगारट ने कहा है कि वो हिंद । पाक क्रिकेट रवाबित की बहाली के हामी हैं। क्योंकि हिंद । पा कुकर कट रवाबित से खेल को फ़रोग़ मिलेगा। आई सी सी ने हिंदूस्तानी क्रिकेट बोर्ड से तीसरे मुक़ाम पर पाकिस्तान से सीरीज़ खेलने की बाक़ायदा दरख़ास्त की है। आई सी सी पाकिस्तानी बोर्ड से बेहतर ताल्लुक़ात का ख़ाहिशमंद है।

उन्हों ने मज़ीद कहाकि पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के सरबराह ज़का-ए- अशर्फ़ क्रिकेट की बेहतरी के लिए उम्दा प्रोग्राम रखते हैं। हिंद । पाक सीरीज़ की बहाली के लिए हर मुम्किन तआवुन करेंगे। हारून लोगारट ने कहा कि फ्यूचर टूर प्रोग्राम के मुताबिक़ दोनों ममालिक को012-ए- में सीरीज़ खेलनी है।इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल ने हिंदूस्तानी बोर्ड (बी सी सी आई) से मुत्तहदा अरब इमारात में पाकिस्तान से सीरीज़ खेलने की बाक़ायदा दरख़ास्त की है ताहम मुक़ाम का हतमी फ़ैसला दोनों बोर्डस ही मिल कर कर सकते हैं। हारून लोगारट ने कहाकि आई सी सी, पी सी बी के साथ बेहतर ताल्लुक़ात का ख़ाहिशमंद है।

TOPPOPULARRECENT