Wednesday , December 13 2017

आख़िर माह दिल्ली में मुनाक़िद शुदणी संसद यात्रा को कामयाब बनाने की हिक्मत-ए-अमली

हैदराबाद12 अप्रैल, ( सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर रा ने आज तलंगाना पोलटीकल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के क़ाइदीन से मुलाक़ात की और तेलंगाना तहरीक पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

हैदराबाद12 अप्रैल, ( सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर रा ने आज तलंगाना पोलटीकल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के क़ाइदीन से मुलाक़ात की और तेलंगाना तहरीक पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

चन्द्र शेखर रा ने जय ए सी सदर नशीन प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम और जय ए सी क़ाइदीन देवी प्रसाद, इन विट्ठल, सरेनवास गौड़ और दीगर क़ाइदीन से मुलाक़ात की। बताया जाता है कि इस मुलाक़ात में रियासत की मौजूदा सयासी सूरत-ए-हाल पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया। ज़राए ने बताया कि इस मुलाक़ात में तलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा करने और जारीया माह की 29और 30तारीख़ को नई दिल्ली में मुनाक़िद की जा रही संसद यात्रा को कामयाब बनाने की हिक्मत-ए-अमली का भी जायज़ा लिया गया।

के सी आर ने जय ए सी क़ाइदीन को यक़ीन दिलाया कि उन की पार्टी जय ए सी के तमाम एहितजाजी प्रोग्रामों की कामयाबी में हर मुम्किन तआवुन करेगी। उन्हों ने जय ए सी पर ज़ोर दिया कि वो अलहदा तेलंगाना की हामी तमाम जमातों और तंज़ीमों को साथ लेकर काम करें ताकि तहरीक को मुस्तहकम रखा जाई। उन्हों ने रियासत और मर्कज़ में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात की सूरत में तलंगाना तहरीक की हिक्मत-ए-अमली पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया।

बताया जाता है कि इजलास में तलंगाना के बारे में यू पी ए और एन डी ए के मौक़िफ़ का भी जायज़ा लिया गया। जय ए सी की जानिब से तलंगाना एजीटशन के दूसरे मरहला के प्रोग्रामों के बारे में भी जय ए सी क़ाइदीन ने चन्द्र शेखर रा को वाक़िफ़ किराया और उन से प्रोग्रामों की कामयाबी में तआवुन की ख़ाहिश की।

वाज़िह रहे कि हालिया अर्सा में जय ए सी में इख़तिलाफ़ात की ख़बरें आम हो गईं। मुलाज़मीन की तंज़ीमों में इख़तिलाफ़ात पैदा होगए थे ताहम चन्द्र शेखर रा की मसाई से उन इख़तिलाफ़ात की यकसूई हो गई।

ख़ुद चन्द्र शेखर रा भी एक तवील अर्सा से जय ए सी के इजलास में शिरकत नहीं कर रहे हैं। तलंगाना नग़ारा समीती के नागम जनार्धन रेड्डी को जय ए सी में शामिल करने का मसला भी तवील अर्सा से ज़ेर अलतवा है।

TOPPOPULARRECENT