Wednesday , June 20 2018

आगरा के करीब 26 मुग़ल बाग़ात की मौजूदगी का ऑस्ट्रियाई मुहक़्क़िक़ का अदाए

ऑस्ट्रिया के एक मुहक़्क़िक़ ने दावा किया है कि मग़्लूं ने आगरा में और इस के अतराफ़ 26 बाग़ात तामीर करवाए थे, उन्होंने डिविजन के इंतेज़ामीया को इन बाग़ात की तलाश करने का मश्वरा दिया। अपनी शाय शूदा तहक़ीक़ में अब्बा कोच ने दावा किया है कि मग़्ल

ऑस्ट्रिया के एक मुहक़्क़िक़ ने दावा किया है कि मग़्लूं ने आगरा में और इस के अतराफ़ 26 बाग़ात तामीर करवाए थे, उन्होंने डिविजन के इंतेज़ामीया को इन बाग़ात की तलाश करने का मश्वरा दिया। अपनी शाय शूदा तहक़ीक़ में अब्बा कोच ने दावा किया है कि मग़्लूं ने दरयाए जमुना और ताज महल के जुनूब में 26 बाग़ात लगवाए थे।

फ़िलहाल इंतेज़ामीया से 4 मुग़ल बाग़ात की देख भाल कर रहा है जिन में से इंतेहाई मशहूर बाग़ नूर अफ़्शां है जिसे आम तौर पर रामबाग कहा जाता है। कमिशनर आगरा डिविजन प्रदीप भटनागर ने महिकमा जंगलात, महिकमा सयाहत और महिकमा आसारे क़दीमा के अरकाने अमला पर मुश्तमिल टीमें तशकील दी हैं ताकि तहक़ीक़ में जिन बाग़ात का हवाला दिया गया है , उन्हें तलाश किया जाये ।

एक दो रोज़ा समिनार का 25 अक्टूबर से आग़ाज़ होगा जिस का मौज़ू मुग़ल बाग़ात की निशानदेही तहफ़्फ़ुज़ और उनकी बहाली होगा। टीम में आसारे क़दीमा के साथ महिकमा जंगलात के 6 और महिकमा माल के दो अरकान हैं।

TOPPOPULARRECENT