Monday , December 18 2017

आज़मीने हज्ज दुआ करें कि अल्लाह तआला का करम तेलंगाना रियासत पर हमेशा बरक़रार रहे

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने कहा कि उनकी हुकूमत तेलंगाना के तमाम शहरीयों की बला लिहाज़ मज़हब-ओ-मिल्लत तरक़्क़ी-ओ-ख़ुशहाली का मंसूबा रखती है।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने कहा कि उनकी हुकूमत तेलंगाना के तमाम शहरीयों की बला लिहाज़ मज़हब-ओ-मिल्लत तरक़्क़ी-ओ-ख़ुशहाली का मंसूबा रखती है।

अक़लियतों की पसमांदगी के ख़ातमा के लिए टी आर एस हुकूमत ने बजट में 1000 करोड़ रुपये मुख़तस करने का फ़ैसला किया है और ये अभी शुरूआत है।

चीफ़ मिनिस्टर ने हज हाउज़ नामपली में हज कमेटी के ज़रीये हज बैतुल्लाह की सआदत हासिल करने के लिए रवाना होने वाले दूसरे क़ाफ़िले को विदा किया।

350 आज़मीने हज्ज पर मुश्तमिल दूसरा क़ाफ़िला तलबीह की गूंज में शम्सआबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट रवाना हुआ जहां रात 9 बजे सऊदी एयरलाइन्स की ख़ुसूसी परवाज़ से उनकी रवानगी अमल मीनाई।

हज हाउज़ से आज़मीने हज्ज की रवानगी के मौके पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली, वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी, रुकने पार्लियामेंट सिकंदराबाद बंडारू दत्तात्रेय, रुकने असेंबली शकील आमिर ,रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद सलीम, सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद अहमद नदीम आई ए एस, स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड मुहम्मद जलालुद्दीन अकबर आई एफ़ स, स्पैशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एसए शकूर और एग्जीक्यूटिव ऑफीसर एम ए हमीद और दूसरे मौजूद थे।

आज़मीने हज्ज की पहली बस को चीफ़ मिनिस्टर ने झंडी दिखाया और रवाना होगए जबकि दूसरी बस को वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने विदा किया। चन्द्रशेखर राव जो चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से पहली मर्तबा आज़मीने हज्ज को विदा कररहे थे इंतिहाई पर असर और आजिज़ाना अंदाज़ में ख़िताब करते हुए आज़मीने हज्ज से दरख़ास्त की कि वो नई रियासत की तरक़्क़ी ,अमन-ओ-गंगा जमुनी तहज़ीब के लिए ख़ुसूसी दुआ करें।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि जिस तरह रमज़ान उल-मुबारक में रोज़ा कुशाई कराने वाले को रोज़ा के मुमासिल सवाब हासिल होता है इसी तरह हाजियों की ख़िदमत करने पर मुकम्मिल हज का सवाब मिलता है।

आज तेलंगाना सरकार हाजियों की ख़िदमत के लिए मौजूद है और उन्हें हर तरह की सहूलतों की फ़राहमी हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह है।

TOPPOPULARRECENT