Wednesday , September 19 2018

आज़मीन हज को इत्तिला

हैदराबाद 10 जुलाई ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन हज कमेटी ने बताया कि जिन मुंतख़ब आज़मीने हज ने अभी तक पहली क़िस्त की रक़म 76 हज़ार रुपये दाख़िल नहीं की है उन्हें 13 जुलाई तक रक़म अदा करने का आख़िरी मौक़ा दिया जा रहा है, उस तारीख़ के गुज़रने क

हैदराबाद 10 जुलाई ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन हज कमेटी ने बताया कि जिन मुंतख़ब आज़मीने हज ने अभी तक पहली क़िस्त की रक़म 76 हज़ार रुपये दाख़िल नहीं की है उन्हें 13 जुलाई तक रक़म अदा करने का आख़िरी मौक़ा दिया जा रहा है, उस तारीख़ के गुज़रने के बाद उन के सफ़र हज को मंसूख़ समझा जाएगा।

उन्हों ने बताया कि जुमला 280 आज़मीन को 13 जुलाई तक मोहलत दी जा रही है, इन में 140 ऐसे आज़मीन हैं जिन्हों ने अपने सफ़र को मंसूख़ करने की पहले ही से हज कमेटी को इत्तिला दे दी है।

13 जुलाई के बाद उन आज़मीन की जगह पर वेटिंग लिस्ट से आज़मीन का इंतिख़ाब किया जाएगा। ताहाल वेटिंग लिस्ट से 250 आज़मीन का इंतिख़ाब हो चुका है। उन्हों ने बताया कि आज़मीन के दोनों ज़ुमरों ग्रीन और अज़ीज़या के लिए मुकम्मल रक़म का ताऐयुन सेंट्रल हज कमेटी ने अभी तक नहीं किया है।

अंदरून दो, तीन यौम सेंट्रल हज कमेटी रियास्ती हज कमेटी को रक़म के बारे में इत्तिला देगी। वाज़ेह रहे कि हज हाउज़ की तामीर के लिए रियास्ती हुकूमत ने तक़रीबन चार साल क़ब्ल ही 12.5 करोड़ रुपये मुख़तस किए थे और इस में से 3 करोड़ रुपये जारी कर दिए गए। ये रक़म महकमा अक़लीयती बहबूद के पास महफ़ूज़ है।

TOPPOPULARRECENT