Wednesday , December 13 2017

आज आम बजट की पेशकशी

नई दिल्ली, 28 फ़रव‌री: यू पी ए II का कल पार्लियामेंट में आख़री बजट पेश किया जा रहा है, और तवक़्क़ो है कि तनख़्वाह याब अफ़राद और अवाम को वज़ीर फियानंस‌ पी चिदम़्बरम की जानिब से रियायतों का ऐलान किया जाएगा। उन की कोशिश ये है कि इंतिख़ाबात क

नई दिल्ली, 28 फ़रव‌री: यू पी ए II का कल पार्लियामेंट में आख़री बजट पेश किया जा रहा है, और तवक़्क़ो है कि तनख़्वाह याब अफ़राद और अवाम को वज़ीर फियानंस‌ पी चिदम़्बरम की जानिब से रियायतों का ऐलान किया जाएगा। उन की कोशिश ये है कि इंतिख़ाबात को पेशे नज़र रखते हुए तरक़्क़ी और मालियाती ख़सारे में कमी के लिए तवाज़ुन क़ायम किया जाये। इस के इलावा यू पी ए में शामिल तमाम जमातों को मुत्मइन करना भी उन के लिए एक बड़ा चैलेंज है।

पी चिदम़्बरम कल आठवीं मर्तबा बजट पेश करेंगे। इस से पहले साबिक़ वज़ीरे आज़म मर अर्जी देसाई को 8 मर्तबा बजट पेश करने का एज़ाज़ हासिल रहा। ये बजट इस लिहाज़ से नुमायां एहमियत का हामिल है,क्योंकि आइन्दा साल अप्रेल ता मई आम इंतिख़ाबात मुनाक़िद होंगे। चुनांचे इंतिख़ाबात से पहले उबूरी बजट पेश किया जा सकता है। चिदम़्बरम पर इंतिख़ाबी वादों के मुताबिक़ मुख़्तलिफ़ इसकीमात और प्रोग्राम्स के लिए फंड्स मुख़तस करने शदीद दबाव‌ है।

हुकूमत ने फ़ूड सेक्यूरिटी बिल की तैयारी पूरी करली है,जिस के तहत सब्सीडी पर ग़िज़ाई अजनास ग़रीब अवाम को फ़राहम किए जाएंगे। क्योंकि ये उन का क़ानूनी हक़ है। चिदम़्बरम तवक़्क़ो है कि बाज़ नई इसकीमात का ऐलान करेंगे ताकि इन्फ़िरादी तौर पर लोग स्टाक मार्किट्स में अपने फ़ाज़िल फंड्स की सरमाया कारी कर सकें। मआशी सर्वे में ये इशारा दिया गया है कि बजट में दौलतमंद तरीन तबक़े पर टेक्स नाफ़िज़ करने की कोई तजवीज़ नहीं है।

इस के बरअक्स हुकूमत टेक्स के मौजूदा तरीका-ए-कार को मज़ीद वुसअत देते हुए शरहों में इज़ाफे को तर्जीह देगी। ताहम इस बारे में क़तई फ़ैसला वज़ीर फियानंस‌ पी चिदम़्बरम करेंगे। तनख़्वाह याब तबक़े को किसी क़दर राहत मिलेगी,क्योंकि इनकम टेक्स से इस्तिस्ना की हद में इज़ाफे का इमकान है और समझा जाता है कि मौजूदा दो लाख की हद तक बढ़ाकर 3 लाख रुपये किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT