Friday , December 15 2017

आज एस एस सी इम्तेहान बरक़रार ,कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों के तलबा हाल टिकट साथ रखें

शहर हैदराबाद में 9 अप्रैल बरोज़ पीर इमतिहानात एस एस सी जूं के तूं मुनाक़िद होंगे जबकि क़दीम शहर के इलाक़ा जात में जहां नाख़ुशगवार वाक़ियात पेश आने की वजह से जिन इलाक़ों में कर्फ़यू नाफ़िज़ किया गया है इन इलाक़ों के एस एस सी इमति

शहर हैदराबाद में 9 अप्रैल बरोज़ पीर इमतिहानात एस एस सी जूं के तूं मुनाक़िद होंगे जबकि क़दीम शहर के इलाक़ा जात में जहां नाख़ुशगवार वाक़ियात पेश आने की वजह से जिन इलाक़ों में कर्फ़यू नाफ़िज़ किया गया है इन इलाक़ों के एस एस सी इमतिहानी तलबा-ओ-तालिबात बिला किसी झिझक-ओ-ख़ौफ़ ख़तर इम्तेहान में शिरकत कर सकते हैं।

ताहम तलबा को हाल टिकट के साथ अपने वालिद या वालिदा के हमराह इमतिहानी मर्कज़ को जाने की पूरी इजाज़त रहेगी । इलावा अज़ीं इमतिहानी डयूटी अंजाम देने वाले असातिज़ा-ओ-मुलाज़मीन अपने अहकामात डयूटी के हमराह अपना शनाख़ती कार्ड साथ रख कर इमतिहानी डयूटी पर जाने की कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों में इजाज़त रहेगी ।

ज़िला कलेक्टर हैदराबाद मिस्टर नटराजन गुलज़ार ने ये बात बताई और तलबा-ओ-तालिबात के इलावा असातिज़ा को मश्वरा दिया कि क़बल अज़ वक़्त यानी कम अज़ कम एक घंटा क़बल ही इमतिहानी मराकज़ पर पहूंच जाएं। लिहाज़ा औलिया-ए-तलबा से अपने बच्चों के इमतिहानात एस एस सी के ताल्लुक़ से परेशान ना होने और हर रोज़ की तरह ही इम्तेहान के लिए रवाना करने की पुर ज़ोर ख़ाहिश की ।

TOPPOPULARRECENT