Wednesday , November 22 2017
Home / AP/Telangana / आज चीफ़ मिनिस्टर की दावते इफ़तार डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली ने इंतेज़ामात का जायज़ा लिया

आज चीफ़ मिनिस्टर की दावते इफ़तार डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली ने इंतेज़ामात का जायज़ा लिया

हैदराबाद 26 जून: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो कल हुकूमत टीआरएस की तरफ से निज़ाम कॉलेज पर मुनाक़िद हो रही दावते इफ़तार की तैयारीयों में किसी ख़ामी की गुंजाइश ना रखें और इंतेज़ामात में कोई कोताही ना की जाये।

मुहम्मद महमूद अली ने आज मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के ओहदेदारों के साथ निज़ाम कॉलेज ग्राउंड का दौरा किया और वहां जारी इंतेज़ामात का जायज़ा लिया। हुकूमत टीआरएस की तरफ से निज़ाम कॉलेज ग्राउंड पर इफ़तार की दावत का एहतेमाम किया जा रहा है। महमूद अली ने तमाम इंतेज़ामात का तफ़सीली जायज़ा लिया।इस मौके पर ख़िताब करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि रियासती हुकूमत इफ़तार पार्टी में छः हज़ार अफ़राद की शिरकत के इंतेज़ामात कर रही है।

उनमें तीन हज़ार लोग अहम शख़्सियात होंगी जो मुख़्तलिफ़ शोबा जात से ताल्लुक़ रखने वाली होंगी जबकि तीन हज़ार आम लोग होंगे। उन्होंने कहा कि चूँकि इस दावते इफ़तार में कसीर तादाद में अहम शख़्सियात शिरकत कर रही हैं ऐसे में जो लोग इफ़तार की दावत में शिरकत के लिए आएँगे उन्हें दावतनामा के साथ आना होगा।

उन्होंने कहा कि पुलिस इन लोगो‍ं को दाख़िले की इजाज़त नहीं देगी जिनके पास दावत नामे नहीं होंगे। हुकूमत की तरफ से माह रमज़ान उल-मुबारक के दौरान इफ़तार के लिए बड़े पैमाने पर इंतेज़ामात किए जा रहे हैं। इस सिलसिले में हुकूमत ने 35 करोड़ रुपये जारी किए हैं ।

इस रक़म में मसाजिद की तज़ईन नौ आइमा-ओ-मोज़नीन को एज़ाज़िया की इजराई वग़ैरा भी शामिल है।हुकूमत ने मसाजिद के ज़रीये ग़रीब मुसलमानों में तक़सीम के लिए दो लाख रमज़ान तोहफ़ा के पैकेटस तैयार किए हैं हर पैकेटस में एक कुर्ता पाजामा एक साड़ी और दूसरी अश्या होंगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि हुकूमत ईद-उल-अज़हा क्रिसमिस और दीपावली तहवारों के लिए भी ख़ुसूसी फ़ंडज़ मुख़तस कर रही है ताकि उन तहवारों के बड़े पैमाने पर इनइक़ाद को यक़ीनी बनाया जाये।

 

TOPPOPULARRECENT