Monday , December 18 2017

आज तारीख़ी बीबी का अलम जलूस ,वसीअ सेक्यूरिटी इंतेज़ामात

यौम आशूरा के मौके पर सिटी पुलिस ने सेक्यूरिटी के वसीअ तर इंतेज़ामात किए हैं। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि सिटी पुलिस के आला ओहदेदारों ने मुसलमानों के दो ग्रुपस कि मीटिंग मुनाक़िद किया जिस में किसी भी किस्म के नाख़ुशगवार वाक़िया की रोक थ

यौम आशूरा के मौके पर सिटी पुलिस ने सेक्यूरिटी के वसीअ तर इंतेज़ामात किए हैं। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि सिटी पुलिस के आला ओहदेदारों ने मुसलमानों के दो ग्रुपस कि मीटिंग मुनाक़िद किया जिस में किसी भी किस्म के नाख़ुशगवार वाक़िया की रोक थाम और मसलकी इख़तेलाफ़ात को बालाए ताक़ रखते हुए यौम आशूरा मनाने का मश्वरह दिया।

बीबी का अलम मर्कज़ी जलूस पुराने शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से गुज़रेगा जिस के लिए पुलिस ने ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए हैं और सेक्यूरिटी के लिए रैपिड एक्शण फ़ोर्स ,सी आई एस एफ़ ,सी आर पी एफ़ और बी एस एफ़ नियम फ़ौजी दस्तों को ताय्युनात किया है ।

कमिशनर पुलिस अनुराग शर्मा ने एक आलामीया जारी किया जिस में बीबी का अलम के मर्कज़ी जलूस गुज़रने के दौरान रास्तों की तबदीली की है अलावह बीबी की तरफ से आने वाली गाड़ीयों का रुख़ सुनार गली टी जंक्शन से दबीरपुरा दर्रा वज़ह या फिर याक़ूत पूरा की तरफ मोड़ दिया जाएगा।

शेख़ फ़ैज़ कमान से आने वाली ट्रैफ़िक का रुख़ जब्बार होटल से दबीरपुरा या चंचलगुडा की तरफ मोड़ दिया जाएगा। याक़ूतपूरा रेलवे स्टेशन से आने वाली ट्रैफ़िक को शेख़ फ़ैज़ कमान की तरफ बढ़ने की इजाज़त नहीं होगी।

उन्हें बड़ा बाज़ार टी जंक्शन रैनबाज़ार या तालाबकटा की तरफ मोड़ दिया जाएगा। पुरानी हवेली से आने वाली ट्रैफ़िक को एतेबार चौक की तरफ से जाने की इजाज़त नहीं होगी।

जलूस एतेबार चौक पहुंचे पर मिट्टी का शेर से आने वाली ट्रैफ़िक को एतेबार चौक जाने की इजाज़त नहीं होगी । उन्हें मदीना चौराहा या गुलज़ार हउज़ से चारमीनार की तरफ मोड़ दिया जाएगा। मुग़लपूरा वाटर टैंक से आने वाली ट्रैफ़िक को जलूस की रोड पर जाने की इजाज़त नहीं होगी।

उन्हें मस्जिद हाफ़िज़ डंका से पैरिस कैफे या बीबी बाज़ार की तरफ मोड़ दिया जाएगा। जलूस अली जाह कोटला से चारमीनार पहुंचेगा ,उस वक़्त हिम्मत पूरा से आने‍ओ‍अला ट्रैफ़िक को चारमीनार की तरफ जाने की इजाज़त नहीं होगी। इस का रुख़ मुग़लपूरा ,पंच मुहल्ला या चौमुहल्ला की तरफ मोड़ दिया जाएगा।

कमिशनर पुलिस ने अवाम से अपील की है के वो ट्रैफ़िक तहदीदात पर अमल करें और जलूस के मौके पर अपने बच्चों पर ख़ुसूसी नज़र रखें।

TOPPOPULARRECENT