Friday , December 15 2017

आज पाक-लंका तीसरा वनडे, दोनों ही टीमें सबक़त केलिए पुर उमीद

दुबई 18 नवंबर (ए पी) पाकिस्तान और श्रीलंका के दरमयान पाँच वनडे बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट मैचों पर मुश्तमिल सीरीज़ का तीसरा वन डे कल यहां खेला जाएगा। दिलशान ने कामयाबी का दावा किया है जबकि मिसबाह-उल-हक़ सीरीज़ में वापसी के लिए पुरउम्मीद

दुबई 18 नवंबर (ए पी) पाकिस्तान और श्रीलंका के दरमयान पाँच वनडे बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट मैचों पर मुश्तमिल सीरीज़ का तीसरा वन डे कल यहां खेला जाएगा। दिलशान ने कामयाबी का दावा किया है जबकि मिसबाह-उल-हक़ सीरीज़ में वापसी के लिए पुरउम्मीद हैं। सिरी लंकाई टीम ने पाकिस्तान को दूसरे मैच में 25 रंज़ से शिकस्त दे कर 5 मैचों की सीरीज़-1 से बराबर कर दी है।

कप्तान मिसबाह-उल-हक़ का कहना है कि मैच से पहले हम खामियां दूर करने की हर मुम्किन कोशिश करेंगे और दूसरे मुक़ाबला की गलतीयां नहीं दुहराईंगी। उन्हों ने मज़ीद कहाकि अभी सीरीज़ ख़तन नहीं हुई है और टीम की वापसी का पूरा यक़ीन है। कलीन सोइप का ख़ाब पूरा ना होने पर दुख है। टीम अगले मैचों में ज़्यादा बेहतर कारकर्दगी दिखाने की कोशिश करेगे। हम वन डे सीरीज़ को जीतने के लिए खेलेंगे। मिसबाह-उल-हक़ ने कहाकि सिरी लंका की टीम कमज़ोर हरीफ़ नहीं और ना ही हम इस के ख़िलाफ़ ख़ुद को मज़बूत और ग़ैरमामूली हरीफ़ समझ रहे हैं।

दूसरे मैच में हुई शिकस्त को मुसबत लेंगे। दूसरी जानिब सिरी लंकाई टीम के कप्तान तिलकरत्ने दिलशान ने पाकिस्तान के ख़िलाफ़ दूसरे वनडे में फ़तह पर ख़ुशी का इज़हार करते हुए कहा है कि जीत से खिलाड़ियों के हौसले बुलंद हुए हैं और वो सीरीज़ के बक़ीया मुक़ाबलों में भी फ़ुतूहात के तसलसुल को बरक़रार रखने की कोशिश करेंगे। उन्हों ने कहाकि तीसरा मैच जीत कर सीरीज़ में 2 की बरतरी हासिल करेंगे। उम्मीद है कि तीसरे वन डे मैच में सिरी लंकाई मद्दाह बड़ी तादाद में स्टेडीयम का रुख करेंगे। दूसरे वन डे मैच के दौरान श्रीलंका तमाशाई बड़ी तादाद में स्टेडीयम में आए और उन्हों ने टीम की हिमायत की।

दरीं अस्ना सिरी लंकाई क्रिकेट टीम के कोच जीफ़ मार्श ने कहा है कि इन की टीम पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वन डे सीरीज़ में कामयाबी के लिए कोशां है। तीसरा वन डे जीत कर सीरीज़ में बरतरी हासिल करेंगे। पाकिस्तान मुश्किल हरीफ़ है जिस के बारे में कोई पेश क़ियासी नहीं की जा सकती। यहां प्रैस कान्फ़्रैंस में गुफ़्तगु करते हुए जीफ़ मार्श ने कहाकि उन की टीम पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वन डे सीरीज़ में कामयाबी के लिए कोशां है, पाकिस्तान ने अभी तक सीरीज़ में पहले बैटिंग नहीं की इस लिए पहले बैटिंग करने पर पाकिस्तान की हिक्मत-ए-अमली के बारे में उन्हें कोई अंदाज़ा नहीं। उन्हों ने कहा कि दूसरे वन डे में उम्र अकमल को आउट करने के बाद हम मैच में वापिस आई।

तिलकरत्ने दिलशान टीम की बेहतर अंदाज़ में क़ियादत कर रहे हैं। जीफ़ मार्श ने कहाकि तीसरे वन डे में टॉस का किरदार अहम नहीं होगा लिहाज़ा हम टॉस से ज़्यादा अपनी ख़ामीयों को दूर करने परतवज्जो दे रहे हैं। वाज़िह रहे कि दोनों टीमों के दरमयान सीरीज़ का चौथा मैच 20 नवंबर को शारजा जबकि पांचवां और आख़िरी एक रोज़ा मैच 23 नवंबर को अबूज़हबी में खेला जाएगा जिस के बाद दोनों टीमों के दरमयान वाहिद टवन्टी 20 मुक़ाबला 25 नवंबर को इसी मुक़ाम पर खेला जाय गा।

TOPPOPULARRECENT