आटो रिक्शा स्कीम, तमाम अहल उम्मीदवारों में अनक़रीब आटोज़ तक़सीम

आटो रिक्शा स्कीम, तमाम अहल उम्मीदवारों में अनक़रीब आटोज़ तक़सीम

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने ऐलान किया कि हैदराबाद और रंगा रेड्डी में आटो रिक्शा स्कीम के लिए जिन 1700 उम्मीदवारों को अहल क़रार दिया गया था इन तमाम को आटो रिक्शा जारी किए जाएंगे। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने आज हज हाउज़ में मुनाक़िदा तक़रीब में क़ुरआ अंदाज़ी के ज़रीए 992 अफ़राद का इंतिख़ाब किया जो इस स्कीम के लिए मुस्तहिक़ क़रार पाए हैं।

ईसाई तबक़ा के 7 और सिख तबक़ा की एक दरख़ास्त को क़ुरआ अंदाज़ी के बग़ैर मुंतख़ब क़रार दिया गया है इस मौक़ा पर उन्होंने कहा कि बाक़ी 700 दरख़ास्त गुज़ारों को मायूस होने की ज़रूरत नहीं है वो तमाम को आटो रिक्शा मंज़ूर कराने के लिए चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी करेंगे और अंदरून एक हफ़्ता इस सिलसिले में अहकामात जारी कर दिए जाएंगे। इस ऐलान का तक़रीब में मौजूद आटो ड्राईवर्स की जानिब से ज़बरदस्त खैर मक़दम किया गया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हैदराबाद और रंगा रेड्डी से इस स्कीम का आग़ाज़ हुआ है और हर ज़िला में उसे तौसीअ दी जाएगी। उन्होंने कहा कि हर ज़िला में 500 आटो रिक्शा जारी करने का मन्सूबा है। इस तरह जुमला 4500 आटोज़ ग़रीब ख़ानदानों के लिए जारी किए जाएंगे ताकि उन ख़ानदानों की मआशी पसमांदगी दूर हो सके।

तक़रीब में सेक्रेट्री अक्लियती बहबूद सैयद उमर जलील, डायरैक्टर अक़ल्लीयती बहबूद जलाल उद्दीन अकबर, डायरैक्टर सेक्रेट्री उर्दू अकेडमी प्रोफ़ैसर एस ए शकूर और जॉइंट कमिशनर ट्रांसपोर्ट टी रघूनाथ और दूसरे शरीक थे। मुंतख़ब अफ़राद को अंदरून एक हफ़्ता चीफ़ मिनिस्टर के हाथों आटो रिक्शा हवाले किए जाएंगे।

Top Stories