Monday , December 11 2017

आडवाणी की आर एस एस के आला क़ाइदीन से मुलाक़ात

नागपूर ।6 जुलाई (पी टी आई) बी जे पी के सरपरस्त एल के आडवाणी आज सुबह नई दिल्ली से नागपुर पहुंचे और सिंह क़ाइदीन से मुलाक़ात के लिए सीधे आर एस एस के हेडक्वार्टर्स रवाना होगए। इनका दौरा नुमायां एहमीयत रखता है क्योंकि पार्टी के पारलीमानी

नागपूर ।6 जुलाई (पी टी आई) बी जे पी के सरपरस्त एल के आडवाणी आज सुबह नई दिल्ली से नागपुर पहुंचे और सिंह क़ाइदीन से मुलाक़ात के लिए सीधे आर एस एस के हेडक्वार्टर्स रवाना होगए। इनका दौरा नुमायां एहमीयत रखता है क्योंकि पार्टी के पारलीमानी बोर्ड के इजलास में उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के साथ एक दिन क़बल ही शिरकत की है।

सर संचालक आर एस एस मोहन भागवत, जनरल सेक्रेटरी भयाजी जोशी आडवाणी से मुलाक़ात करचुके हैं। बी जे पी के आला क़ाइदीन आर एस एस क़ाइदीन से मुलाक़ात केलिए क‌तार में खड़े हुए हैं। कल पार्टी के साबिक़ सदर मुरली मनोहर जोशी ने भागवत और भयाजी जोशी से और क़ौमी सदर बी जे पी राजनाथ सिंह हफ़्ते के दिन सिंह परिवार के क़ाइदीन से मुलाक़ात करने वाले हैं।

आडवाणी दिल्ली से बज़रीया तय्यारा नागपुर आए हैं और इसी तय्यारे से वापिस भी होजाएंगे। इनका इस्तेक़बाल रियास्ती सदर बी जे पी देवेंद्र पर नवीस ने किया।

TOPPOPULARRECENT