Wednesday , January 17 2018

आतिशज़दगी वाक़िया ,महलोकीन के विरसा को मुआवज़ा का ऐलान

नई दिल्ली २२ नवंबर (पी टी आई) नई दिल्ली पुलिस ने इलाक़ा नंद नागरी में मुहीब आतिशज़दगी हासा के सबब 14 हलाकतों के बाद एक केस रजिस्टर्ड कर लिया गया। रियास्ती हुकूमत ने महलोकीन के विरसा को फी कस दो लाख रुपय के मुआवज़ा का ऐलान किया। पुलिस ज़रा

नई दिल्ली २२ नवंबर (पी टी आई) नई दिल्ली पुलिस ने इलाक़ा नंद नागरी में मुहीब आतिशज़दगी हासा के सबब 14 हलाकतों के बाद एक केस रजिस्टर्ड कर लिया गया। रियास्ती हुकूमत ने महलोकीन के विरसा को फी कस दो लाख रुपय के मुआवज़ा का ऐलान किया। पुलिस ज़राए ने बताया कि मुंतज़मीन के ख़िलाफ़ पुलिस ने एक केस दर्ज करलिया है।

पुलिस ज़राए ने बताया कि मुंतज़मीन ने इजलास के इनइक़ाद के लिए क़बल अज़ वक़्त इजाज़त तलब नहीं की थी। बताया जाता है कि नंद नागरी इलाक़ा में वाक़्यॆ एक कम्यूनिटी हाल में आतिशज़दगी के सबब 14 अफ़राद हलाक और दीगर चालीस ज़ख़मी हो गयॆ।

चीफ़ मिनिस्टर शीला दीक्षित ने मुक़ाम वाक़िया का रियास्ती वज़ीर-ए-सेहत के हमराह दौरा किया। उन्हों ने महलोकीन के विरसा-ए-को फी कस 2 लाख रुपय मुआवज़ा का ऐलान किया और शदीद ज़ख़मीयों को फी कस 50 हज़ार और मामूली ज़ख़मीयों को फी कस 5 हज़ार रुपय के मुआवज़ा का ऐलान किया।

ज़राए ने बताया कि बादियुन्नज़र में इस वाक़िया की वजह शॉट सर्किट दिखाई दे रही है।

TOPPOPULARRECENT