Friday , December 15 2017

आदिलाबाद में कांग्रेस, कामयाबी के बाद इख़तिलाफ़ात की शिकार

आदिलाबाद , 07 फरवरी: कांग्रेस पार्टी में आपसी इख़तिलाफ़ात की वजा से कितने ग्रुप पाए जाते हैं। इस का सही तौर पर अंदाज़ा लगाना कांग्रेस पार्टी की क़ियादत करने वाले क़ाइदीन के बस में भी नहीं है। अपने सयासी वजूद को बरक़रार रखने की ग़रज़ से क़ाइ

आदिलाबाद , 07 फरवरी: कांग्रेस पार्टी में आपसी इख़तिलाफ़ात की वजा से कितने ग्रुप पाए जाते हैं। इस का सही तौर पर अंदाज़ा लगाना कांग्रेस पार्टी की क़ियादत करने वाले क़ाइदीन के बस में भी नहीं है। अपने सयासी वजूद को बरक़रार रखने की ग़रज़ से क़ाइदीन जिस तरह पार्टियां बदलते‍‍‍‍‍‍‍ हैं, इसी तरह अपनी मौजूदगी का एहसास दिलाने की ख़ातिर चंद अफ़राद को अपना हमनवा बनाए हुए एक ग्रुप की क़ियादत करते हैं।

अब जबकि ज़िला आदिलाबाद के 52 मंडल में इमदाद-ए-बाहमी इदारा जात ( कोआपरेटिव ) के इंतिख़ाबात में कांग्रेस को सबक़त हासिल हुई। उसी सूरत में DCCB सदर नशीन ओहदे के लिए कांग्रेस उम्मीदवार के तौर पर साबिक़ सदर नशीन दामोधर रेड्डी के नाम को जहां एक सयासी ग्रुप ताईद कर रहे हैं। वहीं दूसरी तरफ़ कांग्रेस का दूसरा ग्रुप अपने हम ख़्याल फ़र्द को सदर नशीन ओहदे पर फ़ाइज़ करने का मंसूबा बना रहा है।

दो मरहलों में इमदाद-ए-बाहमी इदारा जात ( कोआपरेटिव ) इंतिख़ाबात में 77 कमेटियों के मिन्जुमला 70 मुक़ामात पर इंतिख़ाबात के ज़रीये कमेटियां तशकील दी गई। जिन में 47 पर कांग्रेस पार्टी 11 पर तेलुगू देशम पार्टी 6 पार्टी आर एस वाई एस आर कांग्रेस दो मुक़ामात पर, बी जे पी और कोम्पा ग्रुप एक एक मुक़ाम के इलावा दो आज़ाद शामिल हैं।

जबकि छः मुक़ामात पर इंतिख़ाबात मुल्तवी कर दिए गए और तलामडगू मंडल के झिर्री में तेलंगाना हुसूल का मुतालिबा करते हुए मुक़ामी अफ़राद ने इंतिख़ाबात का बाईकॉट किया। जारीया माह की 18 तारीख को DCCB चीयरमैन‌ ओहदे का चिन्हओ करने से पहले 16 अफ़राद का डायरेक्टर्स के तौर पर नामज़द करना लाज़िमी है।

बताया जा रहा है कि एक ग्रुप की क़ियादत करने वाले रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल प्रेम सागर राव‌ मुंतख़ब उम्मीदवारों को अपने खेमा में जमा कर रहे हैं। सयासी ज़राए से ये बात भी गश्त कर रही है कि प्रेम सागर राव‌ की सरपरस्ती में 38 मुक़ामात पर कांग्रेस उम्मीदवारों ने दीगर जमातों के उम्मीदवारों को शिकस्त से दो-चार किया।

प्रेम सागर राव‌ DCCB इंतिख़ाबात में मुंतख़ब उम्मीदवारों को अनक़रीब चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्यानाराय‌ना से मुलाक़ात कराने का मंसूबा बनाए हुए हैं। रियासती क़ाइदीन से मुलाक़ात रस्मी तौर पर इजाज़त हासिल करने के बाद DCCB चीयरमैन के नाम को क़तईयत दी जाएगी।

सयासी हलक़ा जात में गश्त करनेवाली इत्तेलाआत के मुताबिक़ प्रेम सागर राव‌ साबिक़ सदर DCCB दामोधर रेड्डी को क़तईयत दे चुके हैं जबकि कांग्रेस पार्टी निर्मल से क़ियादत करने वाले रुकन असेम्बली महेश्वर रेड्डी अपनी जानिब से DCCB सदर नशीन के लिए अपना उम्मीदवार बनाने का इरादा रखते हुए इमदाद-ए-बाहमी इदारा जात (कोआपरेटिव) में मुंतख़ब उम्मीदवारों को अपने कैंप में जमा कर रहे हैं।

इस के बावजूद उन्हें ख़ातिरख़वाह कामयाबी ना मिलने का ख़दशा भी दिखाई दे रहा है। बताया जा रहा है। बावक़ार DCCB चीयरमैन ओहदे को हासिल करने की ख़ातिर कांग्रेस का दूसरा ग्रुप ( निर्मल ) तेलुगू देशम, टी आर एस, बी जे पी, वाई एस आर जगन और आज़ाद मुंतख़ब उम्मीदवारों को सरमाया का लालच देते हुए राग़िब कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT