Tuesday , December 19 2017

आदिलाबाद में दसवीं जमात के 178 इमतेहानी मराकज़

आदिलाबाद में 27 मार्च ता 15 अप्रैल मुनाक़िद होने वाले दसवीं जमात के सालाना इमतेहानात में 39308 तलबा और तालिबात हिस्सा ले रहे हैं।

आदिलाबाद में 27 मार्च ता 15 अप्रैल मुनाक़िद होने वाले दसवीं जमात के सालाना इमतेहानात में 39308 तलबा और तालिबात हिस्सा ले रहे हैं।

ये बात डिस्ट्रिक्ट एजूकेशनल ऑफीसर पी वि रामा राव‌ ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को बताते हुए इमतेहान में शिरकत करने वाले तलबा और तालिबात को इमतेहानी मराकज़ पर तमाम तर सहूलतें फ़राहम करने की हिदायत दी।

ज़िला में 178 इमतेहानी मराकज़ का क़ियाम अमल में लाया गया है जिस में 18 इमतेहानी मराकज़ ख़ानगी मदारिस से तालीम हासिल करदा तलबा ओ- तालिबात के लिए हैं।

इमतेहानी मराकज़ को तीन ज़मरों में मुनक़सिम किया गया जिस के तहत A84, B67 , C27 ज़मुरा बनाए गए हैं। 35157 मुस्तक़िल तलबा-ए-और 4151 ख़ानगी मदारिस के तलबा-ए-और तालिबात इमतेहान में शिरकत करेंगे।

नक़ल नवीसी के तदारुक के लिए ज़रूरी इक़दामात करने की हिदायत दी गई। इमतेहानी मराकज़ के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ में पाए जाने वाले ज़ीराक्स सेंटरस को बंद रखने और इमतेहान में हिस्सा लेने वाले तलबा को इमतेहानी मराकज़ में सेलफोन रखने पर पाबंदी आइद की गई है।

इमतेहान में शिरकत करने वाले तलबा को अपने अपने इमतेहानी मराकज़ पर निस्फ़ घंटा पहले हाज़िर रहने का मश्वरह दिया गया। डिस्ट्रिक्ट एजूकेशनल दफ़्तर के मीटिंग हाल में मुनाक़िदा इस मीटिंग में ए डी जीलानी बाशाह , मुताल्लिक़ा इमतेहानी कमिशनर मुहतरमा अनुराधा , सुपरिन्टेन्डेन्ट लायक़ अली , ए एस ओ सिरी हरी भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT