Tuesday , December 12 2017

आदिलाबाद में TET इमतिहान का पुरअमन इनइक़ाद

आदिलाबाद, १० जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) मुस्तक़र आदिलाबाद में TET के इमतिहानात का पुरअमन तौर पर इख़तेताम अमल में आया। सुबह के औक़ात में 9 बजे इमतिहानी मराकज़ पर 1638 उम्मीदवारों ने शिरकत करते हुए इम्तिहान में हिस्सा लिया जबकि दूस

आदिलाबाद, १० जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) मुस्तक़र आदिलाबाद में TET के इमतिहानात का पुरअमन तौर पर इख़तेताम अमल में आया। सुबह के औक़ात में 9 बजे इमतिहानी मराकज़ पर 1638 उम्मीदवारों ने शिरकत करते हुए इम्तिहान में हिस्सा लिया जबकि दूसरे मरहला के दोपीरज़ मुनाक़िद होने वाले इम्तिहान के 39 मराकज़ पर 8051 उम्मीदवारों ने शिरकत की।

ज़िलई हुक्काम की जानिब से इमतिहान में हिस्सा लेने वालों को एक मिनट की ताख़ीर को भी बर्दाश्त ना करने का इंतिबाह दिए जाने के बिना पर इमतिहान में हिस्सा लेने वाले अफ़राद वक़्त मुक़र्ररा से क़बल इम्तिहानी मराकज़ पर देखे गए। 1989 उम्मीदवारों ने इमतिहान में हिस्सा लिया जबकि 606 उम्मीदवार ग़ैर हाज़िर बताए गए।

ज़िला कलेक्टर डाक्टर ए अशोक, ऐडीशनल जवाइंट कलेक्टर मिस्टर वीरा मूल, ज़िला वरंगल गर्वनमैंट बी ऐड कॉलिज प्रिंसिपल मिस्टर सुधाकर, ज़िला मुहतमिम तालीमात मिस्टर के लगनया, आदिलाबाद आर डी ओ मिस्टर रवी नाविक ने इमतिहानी मराकज़ पहुंच कर इमतिहान तहरीर करने वालों का मुशाहिदा किया।

सुबह 9 बजे से पेपर। और दोपहर से पेपर।I के इमतिहानात मुनाक़िद हुई। इन इमतिहानात में ज़िला आदिलाबाद के आलावा ज़िला करीमनगर और निज़ाम आबाद के अफ़राद ने भी शिरकत करते हुए इमतिहान में हिस्सा लिया।

TOPPOPULARRECENT