आदि बटला इलाके में पुलिस स्टेशन के क़ियाम की हिदायत

आदि बटला इलाके में पुलिस स्टेशन के क़ियाम की हिदायत
चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना चंद्रशेखर राव ने सॉफ्टवेर शोबे में तेज़ी के साथ वुसअत पाने और तरक़्क़ी पाने वाले आदि बटला इलाके में मुकम्मिल सतह का पुलिस स्टेशन क़ायम करने के लिए डायरेक्टर जनरल पुलिस अनुराग शर्मा को हुक्म दिया है औ

चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना चंद्रशेखर राव ने सॉफ्टवेर शोबे में तेज़ी के साथ वुसअत पाने और तरक़्क़ी पाने वाले आदि बटला इलाके में मुकम्मिल सतह का पुलिस स्टेशन क़ायम करने के लिए डायरेक्टर जनरल पुलिस अनुराग शर्मा को हुक्म दिया है और बताया कि आदि बटला जहां आठ हज़ार ख़ातून मुलाज़मीन के साथ हज़ारों अफ़राद सॉफ्टवेर इंजीनियरस ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं लिहाज़ा इस मुक़ाम पर पुलिस स्टेशन की सख़्त ज़रूरत है।

इस सिलसिले में टी सी एस चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर चन्द्रशीखर ने नायब सदर वि राजना ने सेक्रेटरी महिकमा इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी हरप्रीत सिंह के साथ सेक्रेट्रियट में चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव से मुलाक़ात करते हुए टी सी एस के इस वफ़द ने हैदराबाद में अपनी सरगर्मीयों से चीफ़ मिनिस्टर को वाक़िफ़ करवाया और बताया कि अब तक ही उनके इदारे में 26 हज़ार अफ़राद काम (ख़िदमात अंजाम दे) वाले हैं और बहुत जल्द 28 हज़ार अफ़राद को मुलाज़िमतें फ़राहम किए जाऐंगे।

इस वफ़द ने चीफ़ मिनिस्टर को बताया कि टाटा कंसल्टेंसी सरविसेस दुनिया भर में अपनी ब्रांचस रखता है और आलमी सतह पर शहर हैदराबाद में टाटा कंसल्टेंसी सरविसेस को चौथा मुक़ाम हासिल है।

इस मौके पर चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए टाटा कंसल्टेंसी सरविसेस जैसा इदारा तेलंगाना में कई नौजवानों को रोज़गार के मवाक़े फ़राहम करेगा और तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी में हुकूमत भी टाटा कंसल्टेंसी सरविसेस से मुकम्मिल-ओ-भरपूर इस्तिफ़ादा हासिल करेगी।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत में तिजारत-ओ-सनअत दोस्त हुकूमत पाई जाती है लिहाज़ा रियासत तेलंगाना में सरमाया कारी से बड़े पैमाने पर सरमाया कारी करने के लिए पहल करने की पुर ज़ोर ख़ाहिश की। चंद्रशेखर राव ने कहा कि टाटा कंसल्टेंसी सरविसेस मुस्तक़बिल में जो कोई भी कारोबार को वुसअत देने के लिए इक़दामात करेगी हुकूमत अपना भरपूर तआवुन फ़राहम करेगी।

Top Stories