Monday , February 26 2018

आधार कार्ड हासिल करने अवाम को मुश्किलात

महबूबनगर, 05 फरवरी: ज़िले की अवाम आधार कार्ड हासिल करने के लिए कई एक मुश्किलात का सामना कर रहे हैं। मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से शुरू करदा कैश ट्रांसफ़र स्कीम से किया हम इस्तिफ़ादा करसकेंगे ?

महबूबनगर, 05 फरवरी: ज़िले की अवाम आधार कार्ड हासिल करने के लिए कई एक मुश्किलात का सामना कर रहे हैं। मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से शुरू करदा कैश ट्रांसफ़र स्कीम से किया हम इस्तिफ़ादा करसकेंगे ? ये सवाल ज़िले के अक्सर अवाम के ज़हनों में आरहा है। फ़लाही बहबूदी इसकीमात की सब्सीडी रक़म रास्त इस्तिफ़ादा कनुंदा को पहूँचाने की ग़रज़ से इस स्कीम का मर्कज़ी हुकूमत ने आग़ाज़ किया।

ज़राए के मुताबिक़ ज़िले में 35 लाख अफ़राद इस स्कीम से मुस्तफ़ीद हो सकेंगे। ज़मानत रोज़गार, पैंशन, स्कालरशिप, पकवान गैस , जननी सरख़ुशा जैसे वेल्फ़ेर उसके मात के इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान को रास्त फ़ायदा पहूँचाने के लिए मुताल्लिक़ा एदादर जद्द-ओ-जहद में मसरूफ़ हैं।

स्कालरशिप के हुसूल के लिए आधार कार्ड और बै‍क अकाउंट नंबर रखने वाले तलबा ही मुस्तहिक़ होंगे। गैस‌ सारफ़ीन को भी आधार कार्ड का हुसूल लाज़िमी क़रार दिया गया है। ग़ियास एजंसी के ज़िम्मे दारान अपने सारफ़ीन य आधार कार्ड, गैस‌ पास बुक और बै‍‍‍क अकाउंट की ज़ीराक्स तलब कर रहे हैं।

आधार कार्ड ताहाल अक्सर लोगों को दस्तियाब ना होसका है। सरकारी ज़राए के मुताबिक़ ज़िले में 40,42,191 अफ़राद के मिनजुमला 24.35 लाख अफ़राद के ई आई डेज़ का काम मुकम्मल हुआ है। महिकमा पोस्टल और सियोल स्पलाईज़ ओहदे दारों के मुताबिक़ 18 लाख अफ़राद को आधार कारड्ज़ रवाना किए जा चुके हैं। जबकि हक़ीक़त ये है कि सिर्फ़ 35 फ़ीसद अफ़राद को ही कार्ड फ़राहम किए गए हैं।

ज़िले में ज़मानत रोज़गार स्कीम के तहत 8,29,116 अफ़राद जॉब कार्ड होल्डर हैं और 80,000 अफ़राद पैंशन स्कीम से मुस्तफ़ीद हो रहे हैं उन अफ़राद के पास पहले से ही स्मार्ट कार्ड मौजूद है। उन अफ़राद को आधार कार्ड फ़राहम करते हुए स्मार्ट और आधार दोनों को मिलाकर एक नया नंबर दिया जाएगा।

जिस के बाद उन्हें कैश ट्रांसफ़र स्कीम से इस्तिफ़ादा की सहूलत मुहय्या होगी। ज़िले में ताहाल दोनों कार्डों को मिलाकर नया नंबर देने का निस्फ़ काम भी पूरा नहीं हुआ है। ज़िले में 1,25,000 तलबा स्कालरशिप के मुस्तहिक़ हैं। जिस में से 65 हज़ार तलबा आधार कार्ड केलि ए दाख़िल करदा ई आई डी नंबर दर्ज करते हुए आन लाइन‌ पर स्कालरशिप के लिए दरख़ास्त दाख़िल करचुके हैं।

ज़िले में 44 गैस एजैंसीज़ के तहत 4.18 लाख सारफ़ीन हैं जिस में सिर्फ़ 2.88 लाख सारफ़ीन ही आधार कार्ड हासिल किए हैं बाक़ी 1.30 लाख आधार कार्ड से महरूम हैं। गैस एजंसी के ज़राए के मुताबिक़ तमाम सारफ़ीन से आधार कार्ड के हुसूल के लिए कम अज़ कम दो माह दरकार हैं। मुताल्लिक़ा ओहदेदारों के मुताबिक़ आधार कार्ड के ई आई डी नंबर के ज़राए वेब साईट से आधार कार्ड हासिल करने का मश्वरा दिया जा रहा है।

लेकिन ई आई डी नंबर दर्ज करने पर Unknown Validity का जवाब मिल रहा है। इन हालात में ज़िले की अवाम बड़े तज़बज़ब का शिकार हैं और हुकूमत से मुतालिबा कर रहे हैं कि उन्हें जल्द अज़ जल्द आधार कार्ड फ़राहम किया जाये। वाज़िह रहे कि ज़िले में आधार कार्ड के सिर्फ़ 28 मराकिज़ हैं जिस की वजह से काम की रफ़्तार अदम इत्मीनान बख़श है।

सरकारी ज़राए के मुताबिक़ आधार कार्ड में 12 हिन्द से होने से काम की तकमील के लिए 3 माह दरकार हैं। ज़िला इंतिज़ामीया इस अहम मसले को हल करने और अवाम में बेचैनी दूर करने के लिए फ़ौरी आधार कार्ड मराकिज़ में इज़ाफ़ा करे।

TOPPOPULARRECENT